پاسداران/pasdaran/Tehran

666
تبلیغ نذارین چرت و پلا هم نگین بذارین دور هم خوش باشیم
Ramtin,teh
128
همه خوابن انگار
Ramtin,teh
130
نوچ گویا هیشکی نی
Ramtin,teh
130
هم اکنون نیازمند فیلمم برسونید دوستان
Ramtin,teh
133
سلام رفقا کسی هست
134
سلام
پاسداران/pasdaran/Tehran
127
لطفا یه خانم محترم بیاد پی وی کمی چت کنیم من ۳۰ تهرانم
127
😂😂
حسین
126
کاوه ببخشید چند سالته
پاسداران/pasdaran/Tehran
131
لطفا یه خانم محترم بیاد پی وی کمی چت کنیم من ۳۰ تهرانم
127
136
- کاژه انگار تو تمام کلماتی که کُردها از حرف ژ استفاده میکنن، هزار هزار راز هست. کاژه یه اسم کُردیه. با تاکید به حرف ژ . کاژه یعنی پناهگاه. پناهگاه می تونه یه مکان باشه یا یه آدم، اولین بار که این اسم رو شنیدم، کسی رو تصور کردم که بهم امنیت میده، آرامش میده و وقتی حالم بده و بهش میگم امروز حواست بهم باشه، بگه باشه و باشه اش باشه واقعی باشه. اگه این آدم رو کشف کردی یواش تو دلت بهش بگو کاژه، پشت ا ...
ح ع
474
گاهی برای خودت پزشک باش🌨🌲 كمی قرص خنده تجویز‌ کن هر شش ساعت یک بار حتما که نباید مدرک و مطب داشته باشی خودت نسخه ای بنویس با خط خوش روحت را درمان کن و بخند بی بهانه فقط بخند 😊🌹
141
صباح الخير
طاب مساؤك
151
سلام
140
گویا نیست
‌ ‌ ‌
3650
اینجا خانه#عنکبوت هست..........☑️اصابت یکی دیگر از راکت های مقاومت غزه به ساختمانی در شهرک سدیروت و خبری از رهگیری راکت توسط پدافند اسراییل نمیباشد
پاسداران/pasdaran/Tehran
595
دوستان چرا نمیتونم به کسب پیام بدم میزنه به انگلیسی شما تو لیست مخاطبان نیستی
148
سلام
156
همچنین
156
امشبم بی خواب شدم صبح اسیری داریم
153
تو شرکت قطعه سازی مشغولم
151
مرتبت با رشتم نیست
masih
152
منم عمران خوندم
150
بله
masih
150
عمران خوندی شما
157
خوش
164
شما هم ؟
163
فرهاد 40 تهران
165
ممنون