زیر زمین

181
Публичный чат
زیر زمین
5146
عاقبت مزاحمت برای مردم با عنوان نهی از منکر . وقتی اختلاسگران می خورند ودروغگویان می بافند ، اینها کجایند ؟ .
زیر زمین
5759
سینه زنی دختران دانش آموز در مدرسه . . برتراندراسل : دین مردابی است که جامعه را در خود غرق میکند . همه ادیان مایه ذلت و بدبختی بشر بوده است . .
ahmad008
1794
شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم
زیر زمین
235
این کص کش مزاحیم پی وی دخترا ازوهمه گروه ریموش کنیدکک
زیر زمین
1529
🍃🌹 🌺 سیزده تون بدر 🌷دشمنانتون در به در 🌺 رفقاتون گل به سر 🌷گرفتاریاتون زود بدر 🌺 خوشیهاتون هزار برابر 🌷سیزده ات را آنچنان کن تو بدر 🌺کز غم فردا نماند هیچ اثر 🌷سبزه ها را صد گره زن با امید 🌺 تا که گردند بخت بدها ناپدید 🌷ذوق فردا را در آغوشت بگیر 🌺تا نگردی در غم فردا اسیر 🌸 سیزده بدرتون مبارک 🍃🌹 🌟ستاره🌟
زیر زمین
1593
دل ﺁﺩﻡ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﻪ ﮔﺮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﮏ ” ﻫﺴﺘـــــــــــــــــــــﻢ ” ؛ ﺑﻪ ﯾﮏ ” ﻧﺘــــــــــــــــــــــــﺮﺱ ” ، ﺑﻪ ﯾﮏ ” ﻧـــــــــــــــــــــــﻮﺍﺯﺵ ” ! ﺑﻪ ﯾﮏ ” ﺁﻏـــــــــــــــــــــــﻮﺵ” … Ershad
زیر زمین
224
سلام صبح شما بخیر. ومتولدین امروز تولدتون مبارک
ahmad008
1667
به بعضیام باید گفت : این هفته به کی قول دادی تا ابد باشی ؟! 🖤🖤🖤😔✌🖤🖤🖤
زیر زمین
1590
وقتی دربــ̼͝ـهــۙ͜ـإرق̯͡دمـٰـَہ مـْیزטּم بــۭۤـرگـٰـَہ درخـᬼـت͡اٌّنـٰـَہ برای بــ̼͊ـ୭سـ͜͡ஓـیدنـٰـَہ جای پأیت اآטּتـّ̐ـظــ͒͜ـاآر پآیز میکشند 𝕰𝕽𝕾𝕳𝕬𝕯 ༈༉༊
زیر زمین
1634
راٌّحــ̯͢͡ـتـٰـَہ بــ͒͜ـاآشــ͍͒ـ مــ۪۬ـیخ را بــ͈͛ـرداٌّر عــ͟͞ـکســ͍͒ـت راآبــٕ۬ـٔه دیوْٕآرقٔلــ̼۬ـبــ۠ؗـمـٰـَہ بــ͋͢ـکؤبــ͋͢ـ آینٌّٖٖجـّ̐ـآخٌّآنٌّٖٖهـٰـَہ تــ̥̑̕ـؤسّٰت ℡ᴖ̈💜✨⋮ ★ershad★
ahmad008
1660
*ادم ها مثل کتابند* *از روی بعضیها باید مشق نوشت و آموخت،* *از روی بعضیها بایدجریمه نوشت و عبرت گرفت،* *بعضی ها رو باید نخونده کنار گذاشت* *و بعضیها را باید چندبار خواند تا معنیشان را فهمید.*
زیر زمین
5716
آیا مناسبت های اعراب دوران جاهلیت می تواند جشن ایران متمدن شود ؟ .
ahmad008
1960
قورباغه رو اگه هزار بارم رو تخت طلا بشوریش ، باز جاش تو لجناست، حکایت بعضی آدماست.
زیر زمین
240
سلام صبح شما بخیر . متولدین امروز تولدتون مبارک
زیر زمین
1507
. ﺧﻮﺍﺑـــــــــــــــــﯿﺪ … ﺑﺪﻭﻥ ” ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ” ﺷﺎﯾﺪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﺑﯽ ﺍﻭ ﻫﯿﭻ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻧﯿﺴﺖ … ershad😰😍
ahmad008
1819
دنیایی که انسان هایش،،، معنای خوب و بد نمی دانند،،،،،،،،،
زیر زمین
7076
برتر اندراسل : دین مردابی است که جامعه را در خود غرق میکند . همه ادیان مایه ذلت و بد بختی بشر بوده است . .
زیر زمین
755
شکستن صدا ندارد… اینطور نیست که مثلا وقتی کنار یک نفر ایستادی، صدای پوکیدن قلبش را بتوانی بشنوی … یا مثلا ببینی یکدفعه خرده های دل یک نفر می پاشد روی زمین… شکستن یک آدم، بعضی وقتها با چند قطره اشک همراه است … و خیلی وقتها با بغض و در سکوت اتفاق می افتد… آدم های شکسته عجیب نیستند بی آنکه بدانیم خیلی هایشان را هر روز می بینیم با ظاهری آرام و حتی خنده ای بر لب … اما با باورهایی نابود شده و امیدها ...