- تْومرَيسْ .

1404
- هَنا مقهُىٰ النَساءُ الچمَيلاتُ .@IlH- #chats #tamtam #telegram #bigo #girls #indian #child #children #pc #xxx #xnxx #xvideos #Hot #telegram #children #porno #xxx #xnxx #chats #groups #brazzers #girls #Videos #Girls #Sexy #Hot #Dance #Baile #Mujeres #Chicas #Boys #Tiktok #TamTam #Telegram #ICQ #OK #VK #Facebook #Instagram #WhatsApp #Youtube #Twitch #Cine #Peliculas #Espanol
Open in app
- تْومرَيسْ .
909
مَحدش يتعامل معايا عشان هيحبني وأنا مش مسؤول عن قلب حد يا جماعه.
- تْومرَيسْ .
788
مطلوب منك تكون لطيف لأنـه، هم عندهم ضغوطات وأنت حياتك كنافة بالقشطة.
- تْومرَيسْ .
695
‏"ستخرج من جوفك الشمس كما لو أنك الشروق" .
- تْومرَيسْ .
615
‏"لندعو حتى الغروب ، أشياء نتمنَّى شروقها" .
- تْومرَيسْ .
1012
تحلىٰ بالصبر ، حتى أصابهُ السكري .
- تْومرَيسْ .
1080
" ثَلاثُون مزآج خلال ثلاثيِن دَقيقة ."
- تْومرَيسْ .
1233
- لٱ بَأس سَأتجاۉز ۿذهِ الليݪة أيضاً .
- تْومرَيسْ .
1164
- ‏ݪقَد تَجاۉزنا الحُزن نَحن في التَعاسۿِ الآن .
- تْومرَيسْ .
1339
. ‏اول ما تلاقيني حطيت حدود معاك اعرف أن الخطوه الجايه هخسرك اذا كُنت خسارة فعلاً .
- تْومرَيسْ .
1554
- أبواب الفراق كثيرة ، فمن أراد ذلك فعذره مقبول سئمتُ حقاً نفاق قلوب تدعي الود وتنافق بالحب وهي تكذب.
- تْومرَيسْ .
1463
" لالكينه الطبطبه ولا شربنا الكهوةة بحته بعيدةة "
- تْومرَيسْ .
1407
أنا مبزعلش من اي حد على فكرة، انا احط موقف فوق موقف لحد ما هتيجي في مرة تلاقي نفسك اختفيت من حياتي
- تْومرَيسْ .
1526
" الشعور بالآخرين حاسه سادسة لا يمتلكها إلا الأنقياء."
- تْومرَيسْ .
1985
اللى بيحب لازم يبقى موجود في كل الأوقات مش لـما المزاج يبقى رايق بس.
- تْومرَيسْ .
1744
أوقات بتحس إنك تسَتاهل الدُنيا تقسى عَليك عَشان تبطل تكُون الطَرف اللطيّف...!
- تْومرَيسْ .
1711
متحاولش تثبت لحد أنك كويس سيبو لما يعاشر ناس وِسخة هيعرف لوحدو إزاي كنت زي الأشطة!
- تْومرَيسْ .
1622
قد أكون غبي .. لكني بالتأكيد لستُ أحمق.
- تْومرَيسْ .
1484
اني مو ثكيلل !!! اني تجيني أوقات ماريد احجي ويا احد وبس.
- تْومرَيسْ .
1577
نقولهم ما تدوسوش عالحته دي بالذات، عشان بتوجع، ينطنطوا عليها:)
- تْومرَيسْ .
1381
شفتوا لما يكون في معجون اسنان فاضي بــس الناس تضغط عليه فوق طاقته انا معجون اسنان "
- تْومرَيسْ .
1583
ما تركته بالمنطق لايجب أن تعود إليه بالعاطفة.
- تْومرَيسْ .
1837
الشَغلات يࢦي بتحٰبها كتير خبيها ۉخليها،الك لحالـك كلامك عنها هو بداية خسارتها
- تْومرَيسْ .
2005
على رأي المثل اللي عاوز منك مصلحة يعملك في الحر مروحة .
- تْومرَيسْ .
1764
ليك ظروفك و أنا ليا عزة نفس فمتلومنيش .
- تْومرَيسْ .
1724
عايزة دكتور عيون كويس بقالي كتير ما شفتش يوم حلو .
- تْومرَيسْ .
1689
Don't praise let people know their worth " يازفت '' .
- تْومرَيسْ .
2466
- هو ينفع نضحي باللي ضحوا فينا ؟ + لا طبعاً ، لحم الحمير حرام !
- تْومرَيسْ .
1948
كثروا من الطز يا سادة .
- تْومرَيسْ .
2451
بعد إعادة النظر بالموضوع اكتشفت إن ، يع شو هالتفاهة !
- تْومرَيسْ .
2026
حتى لو عملت نفسك بطاطس محمرة للناس هيجي الـ يقولك أنت عمرك ما غرقت نفسك كاتشب علشاني :)
- تْومرَيسْ .
2093
واحد أثول من الثاني .
- تْومرَيسْ .
1932
الفتره دي قلت لنفسي كمية ( هانت ) متقالتش لوحده بتولد !
- تْومرَيسْ .
2207
السكوت أحياناً مِن علامات السَب داخلياً !
السكوت علامة أني مش عايز أناقشك رضا ده اسم مسلسل خالتك بتتابعوا .
- تْومرَيسْ .
2152
السكوت أحياناً مِن علامات السَب داخلياً !
- تْومرَيسْ .
2246
الدنيا رقصت للكل ولما جت عندي تابت .