📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
50
من یک جهانگردم 🚶 توجهان منی 💋 دورتو میگردم 😍🤗 ✌️🌹
53
.M..
52
➯ اگر روزی دنیا را دوست نداشتی جایت را عوض کن تا از زاویه‌ای دیگر به آن بنگری دنیا از بعضی زوایا دوست داشتنی‌ست و در بعضی زوایا نه در بعضی از زوایا بهتر و زیباست در بعضی زوایا تاریک و خسته کننده یادت باشد تو باید جایت را عوض کنی چرا که دنیا هرگز از جایش تکان نخواهد خورد
🌺👌
53
53
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
51
خنده بر لب میزنی مجذوب میشوم با هرنگاه تو مغلوب میشوم حال مرا نپرس وقتی نیستی هروقت امدی من خوب میشوم ✌️🌹
51
38
37
ولی هیچوقت درحالِ چت کردن نمیفهمید طرف مقابلتون چقدر شکست .. چقدر اشک ریخت .. چقدر مُرد .. https://tt.me/setare
🌹🌹👍👌
37
➯ اگر روزی دنیا را دوست نداشتی جایت را عوض کن تا از زاویه‌ای دیگر به آن بنگری دنیا از بعضی زوایا دوست داشتنی‌ست و در بعضی زوایا نه در بعضی از زوایا بهتر و زیباست در بعضی زوایا تاریک و خسته کننده یادت باشد تو باید جایت را عوض کنی چرا که دنیا هرگز از جایش تکان نخواهد خورد
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
89
➯ اگر روزی دنیا را دوست نداشتی جایت را عوض کن تا از زاویه‌ای دیگر به آن بنگری دنیا از بعضی زوایا دوست داشتنی‌ست و در بعضی زوایا نه در بعضی از زوایا بهتر و زیباست در بعضی زوایا تاریک و خسته کننده یادت باشد تو باید جایت را عوض کنی چرا که دنیا هرگز از جایش تکان نخواهد خورد
.M..
36
گفتیم عشق را ب صبوری دوا کنیم اما هرروز عشق بیشتر و صبوری کمتر میشود ✌️🌹
چه زیبا
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
39
گفتیم عشق را ب صبوری دوا کنیم اما هرروز عشق بیشتر و صبوری کمتر میشود ✌️🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
37
خنده بر لب میزنم تاکس نداند راز من ورنه این دنیا ماداشتیم خندیدن نداشت ✌️🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
38
Yousef Zamaani - Aramesh (320).mp3
هرموقع دلم گرفته بغلم کردی.... از حالا تا همیشه من دلم سمت طُ عه بخودت قسم که خود عشقی.....
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
38

Yousef Zamaani - Aramesh (320).mp3

mp3
Yousef Zamaani ~ Music-Fa.Com - Aramesh ~ Music-Fa.Com
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
42
من نفسم بند میاد نداشته باشم تورو دستم و ول نکنی بگی که تنها برو اخه از کجا بیارم یکی مث ت‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌ ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
42
نشه سایت کم بشه قلبت ازم رد بشه #مخاطب_خاص
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
135
ولی هیچوقت درحالِ چت کردن نمیفهمید طرف مقابلتون چقدر شکست .. چقدر اشک ریخت .. چقدر مُرد .. https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
43
معنی اینها میشه دوست دارم ❤️❤️ خیلی مواظب خودت باش گریه نکن وگرنه میرم زود بخواب ک فردا خواب نمونی اینقد خودتو اذیت نکن رسیدی حتما بهم بزنگ ✌️🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
132
خیلی خوبه یکی باشه که پیشش خودت با‌شی. با همون قیافه ی داغونت با همون اخلاق گندت.. یکی که لازم نباشه خودتو پیشش سانسور کنی! https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
42
الهــی امــروزخـــدا ســـرنوشـــتی دوســــتداشـــتنی زنـــدگی پـرازعشـــق روزےفــراوان لبــی خنــدان دلـی مــهربـون براتـون رقـم بزنـه سه شنبه‌تون پر خیر خوبی❤️🌹💚
همچنین
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
186
آدم هايی هستن توی زندگی، نه نزديک، كه گاهی حتی هزار فرسنگ دورتر، ولی انگار اين آدم ها هميشه بايد باشن، چسبيده به تو، چشم تو چشم با تو، همنفس با تو. اين آدم ها انگار حق تو هستن، مال تو هستن و تو امروز برای من اين نقش رو داری و امان از وقتی كه اين آدم ها گم و گور بشن و نباشن، برزخ از همون موقع شروع میشه ... https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
140
آدم یجایی تو زندگیش وایمیسه و برمیگرده به راهی که تا اونجا اومده نگاه میکنه، میبینه چقد میون‌بر بوده که ندیده https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
44
سه چیز زیباست ! بی خبر دعایت کنن 👌 نبینی نگاهت کنن 😍 ندانی یادت کنن ❤️ ✌️🌹
.M..
46
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید... https://tt.me/setare
لایک
106
الهــی امــروزخـــدا ســـرنوشـــتی دوســــتداشـــتنی زنـــدگی پـرازعشـــق روزےفــراوان لبــی خنــدان دلـی مــهربـون براتـون رقـم بزنـه سه شنبه‌تون پر خیر خوبی❤️🌹💚
43
شب وقتی زيبا است كه بدانی يك نفر يك جایی از اين دنيا با تصويرسازيِ آغوشِ تو به خواب رفته است! و چه زيباتر ميشود وقتی كه آن يك نفر همانی باشد كه تو هم هرشب در خيالِ خودت در آغوشش ميگيرے !
45
45
43
44
46
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید... https://tt.me/setare
دقیقاً 👌
44
ممنونم
خواهش واقعا پستات عالین 👌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
161
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید... https://tt.me/setare