📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1730 •
@PostKhone
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏
🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟
🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫
🚫ڪلیپ+18🚫
🚫عڪس+18⛔
🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫
🚫لینک ممنوع🚫
✅پست لینک دار آزاد✅
پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫
گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️
🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
91
داستان های چت روم
این قسمت : آشتی کردن و محبت کردن
(وقتی با مهربونی دارن چت میکنند)
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
Emad Talebzadeh - Havaset Hast.mp3
mp3
Emad Talebzadeh -
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
یک روز همهی ما از هم جدا میشیم
قولها،شکسته میشن
عکسها ،گم میشن
شمارهها،پاک میشن
تنها چیزی ک تا ابد باقی میمونه
((((((خاطراته...)))))) ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
آدم باید قدر کنار هم بودنه
بله خوب بدونه ولذت دنیاروببره
ابی ک ریخت دیگه جم نمیشه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
یک روز همهی ما از هم جدا میشیم
قولها،شکسته میشن
عکسها ،گم میشن
شمارهها،پاک میشن
تنها چیزی ک تا ابد باقی میمونه
((((((خاطراته...)))))) ...
وچقدرم غم انگیز🥺
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
5
یک روز همهی ما از هم جدا میشیم
قولها،شکسته میشن
عکسها ،گم میشن
شمارهها،پاک میشن
تنها چیزی ک تا ابد باقی میمونه
((((((خاطراته...))))))
sohrab
4
🔸دم بروبچههای سازمان زیباسازی شهرداری تهران گرم!
🔹زیادی حرف حق میزنه. امیدوارم به خاطر انتشار صحبتهای شهید چمران، باهاشون برخورد نشود.
📝محمدصالح مفتاح
https://tt.me/join/gp0LxaP_wpQSvPnXDsB20wknn6Fk1pH9ItIpjCcNNDQ
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
136
خیلے ســختہ حســرت
دیــدن یہ نفــر هــمیشہ
تــا موقع مــرگت رو دلـت
بمــونہ
و هیــچے نـگے
هـیـچ ڪارے نـتونـے بڪنـے
مــیشـہ شبـیـہ یـہ
بغــضے ڪہ گــیر مـیڪنہ تو گلـوتـو
نـمیــتونے ڪارے ڪنے
سخـتـہ سخـتـہ
نبــینــیش ولــے
همــیشہ
تــو ذهــنـت
تــو فــڪرت
تــو قـلبــت
بہ فڪرش بــاشــے.....
https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
نمیدانم!
کی میخواهیم باور کنیم
که این احوال پرسی ها...
این به یادت هستم ها...
و این دوستت دارم های مجازی
راه حل خوبی نیست
در این روزهایی
که دلتنگی حقیقی ترین درد
بشر است...
تکنولوژی،هر چقدر هم
پیشرفت کند
آدمی برای غصه هایش
یک آغوش واقعی می خواهد !!
https://tt.me/setare
عالی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
118
نمیدانم!
کی میخواهیم باور کنیم
که این احوال پرسی ها...
این به یادت هستم ها...
و این دوستت دارم های مجازی
راه حل خوبی نیست
در این روزهایی
که دلتنگی حقیقی ترین درد
بشر است...
تکنولوژی،هر چقدر هم
پیشرفت کند
آدمی برای غصه هایش
یک آغوش واقعی می خواهد !!
https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
واقعیه؟😂😂😂
حالا کدومش ادمینه کدومش مدیر کدومش عصو؟😁
سلام سهراب جان
اونجور که سوال کردی و منم ترسیدیم
باید بگم گربه منم
sohrab
4
واقعیه؟😂😂😂
حالا کدومش ادمینه کدومش مدیر کدومش عصو؟😁
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
124
دوستی میگفت:
وقتی دلت
تنگِ کسی میشه؛
حاشیه نرو،
قصیده نباف!
صاف و پوست کنده
برو بهش بگو:
دلم برات تنگ شده
دوستت دارم
تهش اینه که میگه:
ممنون،لطف داری
خوبیش این که توحرفتو زدی
♡https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
194
می شنوی؟
اینجا صدایِ بی تفاوتی ها
همه جا را پر کرده است
اینجا انگار کسی
محضِ رضایِ عشق
نمی گوید
دوستت دارم ...!https://tt.me/setare
157
Saman Jalili Donya.mp3
mp3
Saman Jalili - Donya
گلپری
4
"میخوام یه مدت تنها باشم " دیالوگی که بوی رفتنِ آدما رو میده..
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
55
کسی که واست ارزش قائله هیچوقت خودشو تو موقیعتی قرار نمیده که باعث بشه تو رو از دست بده
🥀🥀
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
50
هدفم تو زندگی تصاحبِ دستایِ تو بود
اما الان فراموش کردنت تو اولویته!
🥀🥀
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
42
🥀 ⃟▬▬▭••𝒊𝒇 𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆𝒏'𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆,𝑰'𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏!
اگه بهت نیاز داشتم و تو نبودی،دیگه هیچوقت بهت نیاز ندارم!
🥀🥀
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
41
🥀 ⃟▬▬▭••My iron heart is ringing; please don't come near it⌀☓
قَلبِ آهَنیه من دیگه زَنگ زده؛ لطفا نزدیکش نشید☻↬
🥀🥀
گلپری
4
روزی عمیقا دلتنگ اون کسی میشی که تا وقتی بود،
بودنش رو ندیدی.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
افلاطون میگه
اگربادلت
چیزی یاکسی رودوست .
داری زیادجدی نگیر
زیراکاردل دوس داشتن است.
همانند چشم که کارش دیدن است
اما
اگرروزی باعقلت کسی رودوس داشتی
اگرعقلت عاشق شد بدان
چیزی روتجربه می کنی
که نامش عشق است
لایک
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
85
افلاطون میگه
اگربادلت
چیزی یاکسی رودوست .
داری زیادجدی نگیر
زیراکاردل دوس داشتن است.
همانند چشم که کارش دیدن است
اما
اگرروزی باعقلت کسی رودوس داشتی
اگرعقلت عاشق شد بدان
چیزی روتجربه می کنی
که نامش عشق است
129
Saman Jalili Baroon.mp3
mp3
Saman Jalili - Baroon
21
به قول خسرو شکیبایی:
حال همه ما خوب است،
اما تو باور نکن....!
میدانی
هر قلبی "دردی" دارد...
فقط
نحوه ی ابراز آن متفاوت است!
برخی
آن را در چشمانشان پنهان می کنند
و
برخی در لبخندشان....!
ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم...
شاید رنگ مورد علاقه یکدیگرنباشیم!!!
اما روزی ...
برای کامل کردن نقاشیمان؛
دنبال هم خواهیم گشت !...
به شرطی که اینقدر نتراشیم
همدیگر را تا حد نابودی...!!!!
خدایا شکرت ❤️😍
لایک 👍🌺