📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
15
Amirabbas Golab _ Fardin Naji - Almas.mp3
مثل من کیو داری انقده حساس سر تو با همه همیشه دعواست جذب تو میشم مثل یه الماس مث سایه مث نور مث شب من اونم که میبینیش روز و شب ❤️‍🔥🫂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
15

Amirabbas Golab _ Fardin Naji - Almas.mp3

mp3
Amirabbas Golab & Fardin Naji - Almas
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
134
خیلی قشنگه حتماً بخونید: میدونی موقع تولد وقتی خدا داشت بدرقمون میکرد چی گفت!!!! گفت: داری به دنیایی میری که غرورت را میشکنند و به احساس پاکت سیلی میزنند نکنه ناراحت بشی من تو کوله پشتیت عشق گذاشتم....... تا ببخشی خنده گذاشتم........ تا بخندی اشک گذاشتم........ تا گریه کنی! و مرررررررگ گذاشتم........ تا بدونی دنیا ارزش بدی کردن نداره پس خوب باش و خوبی کن https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
135
یکساعت بعد اینکه خاکمون میکنن: مردم سرناهارِ ختم به فکرِ اینن که نوشابه شون زرد باشه یا سیاه .. پس بخاطرِ حرفِ چنین مردمی زندگی نکن!! واسه دلِ خودت زندگی کن!!! https://tt.me/setare
12
ممنون
قربونت
13
01:00
لایک 👍🌺
14
میدونم😉
13
مرسی خودت گلی 🌹
13
مرسی یاز تو چطووری🌹🌹🌹🌹
شکر خدا که خوبی منم خوبم ممنونم 🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
خوبی رهای سلامتی 🌹
مرسی یاز تو چطووری🌹🌹🌹🌹
13
اخ اخ فروردین
خوبی رهای سلامتی 🌹
13
13
🪨•×| فوبیای متولد هر ماه‼️ •فروردین : ترس از ضعف یا ضعیف انگاشته شدن •اردیبهشت : ترس از تغییر و تحول •خرداد : ترس از حوصله سر رفتن و بی حوصلگی •تیر : ترس از فراموش شدن یا نادیده گرفته شدن •مرداد : ترس از تحقیر اجتماعی •شهریور : ترس از تنهایی یا عدم خوشبختی •مهر : ترس از تصمیم گیری •آبان : ترس از تحت خیانت قرار گرفتن •آذر : ترس از وابستگی های احساسی •دی : ترس از شکست و عدم موفقیت •بهمن ...
نه والا 😂😂😂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
🪨•×| فوبیای متولد هر ماه‼️ •فروردین : ترس از ضعف یا ضعیف انگاشته شدن •اردیبهشت : ترس از تغییر و تحول •خرداد : ترس از حوصله سر رفتن و بی حوصلگی •تیر : ترس از فراموش شدن یا نادیده گرفته شدن •مرداد : ترس از تحقیر اجتماعی •شهریور : ترس از تنهایی یا عدم خوشبختی •مهر : ترس از تصمیم گیری •آبان : ترس از تحت خیانت قرار گرفتن •آذر : ترس از وابستگی های احساسی •دی : ترس از شکست و عدم موفقیت •بهمن ...
اخ اخ فروردین
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
121
🪨•×| فوبیای متولد هر ماه‼️ •فروردین : ترس از ضعف یا ضعیف انگاشته شدن •اردیبهشت : ترس از تغییر و تحول •خرداد : ترس از حوصله سر رفتن و بی حوصلگی •تیر : ترس از فراموش شدن یا نادیده گرفته شدن •مرداد : ترس از تحقیر اجتماعی •شهریور : ترس از تنهایی یا عدم خوشبختی •مهر : ترس از تصمیم گیری •آبان : ترس از تحت خیانت قرار گرفتن •آذر : ترس از وابستگی های احساسی •دی : ترس از شکست و عدم موفقیت •بهمن ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
125
ارنست همینگوی از سرطان، مالاریا، ‌ التهاب کبدی، دیابت، شکستن ستون فقرات و جمجمه، دو سانحه‌ی هوایی و خونریزی کبد و کلیه جان سالم به در برد ولی در نهایت خودکشی کرد! آدم‌ها را این چیزها نمی‌کشه، بی دفاع شدن در مقابل رنج، غم و بیماری می‌کشه. آدما را تنها شدن در مقابل مصیبت می‌کشه... باهم مهربان باشیم.... 🍂🌿
گلپری
3
‏حقیقتاً پایین بودنِ کیفیتِ زندگیِ هر آدمی، به این بستگی داره که تا چه اندازه پیگیرِ زندگیِ دیگرانه!
گلپری
3
‌دنیا اگه جای قشنگی بود اسم قبرستوناش بهشت نبود؛!
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
3
نوشته تندحمیدفرخ نژاد درواکنش سخنران اصولگراهاا درباره توهین به سینماگران
گلپری
3
حرفايِ تو دلت اون موقعیه كِ داري تایپ میکني یهو هنگ میکني همرو پاك میکني اگه دیدین وسط...is typing یهو هیچي ننوشت بدونین داره میریزه تو خودش :}
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
160
گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن ؛ به رفتن که فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی، می خواهی بمانی رفتاری می بینی که انگار باید بروی..! و این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است.. https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
120
از دیگران شکایت نمی کنم بلکه خودم را تغییر می دهم، چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست. مبارزه انسان را داغ می کند و تجربه انسان را پخته می کند! هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته اى دیگر خام نمی شود! https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
153
یک جمله زیبا .. نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل میکند... اما کمبود اخلاق را هیچ چهره ی زیبایی نمیتواند تکمیل کند. https://tt.me/setare
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
109
#روباه فکر نمی‌کردیم روزی بعد از حسرت زندگی گاو، حسرت زندگی روباه رو هم بخوریم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
128
كمياب ترين آدمايي كه واژه ي انسانيت برازندشون هست كسايي هستند كه، ميدونند ممكنه محبتشون هيچوقت جبران نشه، ولي بازم محبت مي كنند https://tt.me/setare
گلپری
3

4_5828173275238238981.mp3

mp3
Evan Band ~ UpMusic - Mahe Mani ~ UpMusic
sohrab
3
" سکوت " بیشتر از اونی که فکرشو بکنی حرف میزنه...
دقیقا
گلپری
3
" سکوت " بیشتر از اونی که فکرشو بکنی حرف میزنه...
Rosha
12
یادسهراب بخیر قایقی ساخته بود تا به آب اندازد تارود تا ته در یای خیال اوفقط میدانست پشت دریا شهری است کاش میشد که درآن شهر غریب همه ساکن بودیم یاد سهراب بخیر
Rosha
12
دلگیری من از نبود کسی نیست دلگیری من از این بودن های تو خالی است از این بودن هایی که از هزاران نبودن ها بیشتر آتش بر دلت می زند... من عمری است از این تضاد ها دلگیرم...
Rosha
13
یا اجازه ندهید کسی،،، وارد زندگیتان شود،،، یا اگر اجازه دادید،،، مردانه پایش بایستید،،، پایِ بهانه گیری هایش،،، پایِ قهر هایش،، ، پای بی حوصلگیهایش،،، اصلا پای همه چیزش،،، بفهمید آدم ها وسیله‌ی،،، سرگرمی شما نیستند.
Rosha
12
. 💕سکوت در اثر بستن دهان نیست، در اثر باز کردن فکر است، هرچه فکر بازتر، سکوت بیشتر، هرچه فکر بسته تر، دهان بازتر..
Rosha
13
از صبر آدمها،،، سواستفاده نڪنید،،، آدمهاے صبور هم، یه ظرفیتے دارن،،، تحمل میڪنن ولی،،، وقتے لبریز بشن،،، هیچ منطقے دیگه،،، نمیتونه جلوے اونارو بگیره