📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
14
میکن ولی ویزای مسافرتی ش خیلی سخت شده او روز ویزای تهران ویلا رو ۴۰ میلیون می‌گفت ۲ روزه و برای خرید تره بار
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
14
بی تربیت
خوبه دیگه آمار مهاجرت میاد پایین
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
خوش صدا به دونه ته انبار هست مهدی شمالی مال یه خانم دکتر بوده به چه دلیل ، خبر ندارم ولی ازش استفاده نکرده میخوای بدم دو روز استفاده کن راضی بودی ، نصف قیمت بردار ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
خوش صدا
خوش صدا به دونه ته انبار هست مهدی شمالی مال یه خانم دکتر بوده به چه دلیل ، خبر ندارم ولی ازش استفاده نکرده میخوای بدم دو روز استفاده کن راضی بودی ، نصف قیمت بردار
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
رها به همین هم راضیه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
نیازمندیها ی دخترانه
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
اگه آپشن جدیدی به ذهنتون رسید بگید به خدا اعلام کنیم تا قبل تولید ، اونا رو هم اضافه کنه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
تا من ممد انتقاد کنم رها رو هم منتقاد😂😂😂😂😂😂
ژوووون
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
من اخرش نفهمیدم انتقاد منتقاد چیح
تو مایه های یازماز
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
نی پسر خوبیه
من که تابیدش نمیکنم ولی بخاطر شماها کارت تردد ش رو تمدید کردم بزار تو تم رفت و امدش رو داشته باشع
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
در مورد داداش من حرفی نباشه😡😡
خلاصه دیدم این یاز خیلی خطریه منفجرش کردم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
یاز میگه انتقاد چیه ؟ آچار ۱۸ رو بده کم حرف بزن
همینه ک هس یازمونه🤣
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
سگ تو روحت🤣🤣🤣🤣🤣
یاز میگه انتقاد چیه ؟ آچار ۱۸ رو بده کم حرف بزن
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
من از از دوستانه اخراج کردن بخاطر اینکه به یاز انتقاد سازنده داشتم یاز هم انتقاد منتقاد تو سرش نمیره من و ریمو کرد منم تو گپ خودم حالش و گرفتم ...
ایول
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
دوستانه نیسی نیما
من از از دوستانه اخراج کردن بخاطر اینکه به یاز انتقاد سازنده داشتم یاز هم انتقاد منتقاد تو سرش نمیره من و ریمو کرد منم تو گپ خودم حالش و گرفتم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
هول کردی
تو کف😋 جذابیت و گذاشتم کنار
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
161
به نظرم قشنگ ترین جمله برای لانگ دیستنس همین شعر سعدیه: «گر به صد منزل فراق افتد، ‏میان ما و دوست ‏همچنانش در میان جانِ شیرین منزلست…»