📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1730 •
@PostKhone
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏
🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟
🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫
🚫ڪلیپ+18🚫
🚫عڪس+18⛔
🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫
🚫لینک ممنوع🚫
✅پست لینک دار آزاد✅
پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫
گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️
🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
14
پارتی لازمی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
14
میکن ولی ویزای مسافرتی ش خیلی سخت شده
او روز ویزای تهران ویلا رو ۴۰ میلیون میگفت
۲ روزه و برای خرید تره بار
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
خداازت نگذره
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
سگ تو روحت ارمنی بهتراین نبود
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
خوش صدا به دونه ته انبار هست
مهدی شمالی
مال یه خانم دکتر بوده
به چه دلیل ، خبر ندارم
ولی ازش استفاده نکرده
میخوای بدم دو روز استفاده کن
راضی بودی ، نصف قیمت بردار ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
خوش صدا
خوش صدا به دونه ته انبار هست
مهدی شمالی
مال یه خانم دکتر بوده
به چه دلیل ، خبر ندارم
ولی ازش استفاده نکرده
میخوای بدم دو روز استفاده کن
راضی بودی ، نصف قیمت بردار
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
اولویت من صداس
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
اگه آپشن جدیدی به ذهنتون رسید
بگید
به خدا اعلام کنیم
تا قبل تولید ، اونا رو هم اضافه کنه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
نی پسر خوبیه
من که تابیدش نمیکنم
ولی بخاطر شماها کارت تردد ش رو تمدید کردم
بزار تو تم رفت و امدش رو داشته باشع
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
در مورد داداش من حرفی نباشه😡😡
خلاصه دیدم این یاز خیلی خطریه
منفجرش کردم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
شوت شد یارو توپکه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
سگ تو روحت🤣🤣🤣🤣🤣
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
من از از دوستانه اخراج کردن
بخاطر اینکه به یاز انتقاد سازنده داشتم
یاز هم انتقاد منتقاد تو سرش نمیره
من و ریمو کرد
منم تو گپ خودم حالش و گرفتم ...
ایول
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
دوستانه نیسی نیما
من از از دوستانه اخراج کردن
بخاطر اینکه به یاز انتقاد سازنده داشتم
یاز هم انتقاد منتقاد تو سرش نمیره
من و ریمو کرد
منم تو گپ خودم حالش و گرفتم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
4
دوستانه نیسی نیما
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
161
به نظرم قشنگ ترین جمله
برای لانگ دیستنس همین شعر سعدیه:
«گر به صد منزل فراق افتد،
میان ما و دوست
همچنانش در میان جانِ شیرین منزلست…»