📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1730 •
@PostKhone
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏
🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟
🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫
🚫ڪلیپ+18🚫
🚫عڪس+18⛔
🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫
🚫لینک ممنوع🚫
✅پست لینک دار آزاد✅
پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫
گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️
🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
19
فریدون فروغی زندون دل.mp3
mp3
@Taranehkohan - فریدون فروغی، زندون دل
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
16
تو دعای بخت لازم نداری
بهتره بری با بختت خلوت کنی
خودت و برای یک عمر مجردی آماده کنی
راحتم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
11
قدم۱۴۸ هس
تو دعای بخت لازم نداری
بهتره بری با بختت خلوت کنی
خودت و برای یک عمر مجردی آماده کنی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
ای جانم چه مادر بزرگه پایه ای خدا حفظش کنه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
7
یاد ۱۶ سالگیم بخیر
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
11
آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند
#نوستالژیک
#کامران
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
120
آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند
#نوستالژیک
#کامران
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
116
Armin Nosrati Shahe Parioon.mp3
mp3
www.myeasymusic.ir -
نغمه
52
گفتم میان رفتن و ماندن، بدون شک «رفتن» را انتخاب میکنم، اما اگر تا همیشهی عمرم دلتنگت ماندم چه؟ اگر پذیرفتم که ماندن صلاح نیست و رفتن هم به صلاحم نبود چه؟ اگر رفتم و رفتم و رفتم و بدون تو زمین خوردم و کسی را برای تکیه دادن نداشتم و اندوهِ بیپدر، مرا تنها و بیپناه دید و نزدیکتر شد و در آغوشم گرفت و رهایم نکرد چه؟ اگر به بنبست استیصال رسیدم و دلم گرفت و خواستم با تو حرف بزنم و صدات را بشنوم؟
م ...
♚♚/
14
بازم مثل همیشه پستای خودم 👌👌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
27
بزرگترین زندانی که مردم در آن زندگی میکنند،
ترسیدن از این است که دیگران چه فکری راجع به آنها میکنند
104
آرزو میکنم که اگر
بناست گرهای در زندگیتان باشد ،
گره خوردنِ دستهای یار
در دستانتان باشد
و بس ...
و اتفاقا هرچه کورتر ، بهتر
#رهایی
98
#تووییت 🌐
اغلب وقتی امیدت رو از دست میدی
و فکر میکنی که این دیگه آخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند میزنه و میگه : آروم باش عزیزم این فقط یه پیچه
تازه اول راهه!
103
#تووییت 🌐
اگه بین صدقه و آیتالکرسی واسه رفع بلا مسابقه بذارن، بازم دعای مادره که برندهس