📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
💖💖
3
ببخش میام بخدا زودی میام
الان برگرد
M..
3
همین یکی دوروزه قول
M..
3
ایقدر داداشیت بود ولمون کنی بری
ببخش میام بخدا زودی میام
💖💖
8
چرا خدابدنده
ایقدر داداشیت بود ولمون کنی بری
M..
7
چرا ازمون دل کندی
میام بعد
M..
7
خوب نیستم
چرا خدابدنده
💖💖
8
سلام بخوبیت مرسی حوبم اجی خودت خوبی سلامتی
چرا ازمون دل کندی
💖💖
7
سلام بخوبیت مرسی حوبم اجی خودت خوبی سلامتی
خوب نیستم
M..
7
سلام خوبین نوش نگاهت داش مهدی
سلام بخوبیت مرسی حوبم اجی خودت خوبی سلامتی
💖💖
7
👌👌
سلام خوبین نوش نگاهت داش مهدی
M..
7
گاهـــــــــــــي خلــوتِ دوستت را بهم بــریـــز ! تا بداند ڪه تنها نیست... آرزوے ماست ڪه در وجــودِ دوست خانه اے داشته باشیم حتے به مساحت یک یاد ... زنــدگے "ڪوتاه تر از آنست ڪه به خصومت بگذرد ، و قلب ها گرامے تر از آنند ڪه بشڪننـــــــــد ... !! آنچه از روزگار به دست مے آید با خنده نمے مــانـــد و آنچه از دست برود با گریه جبـــران نمے شـــود .. ...
👌👌
M..
8
خدایا🙏 فردا و فرداهایم را میسپارم به دستانم که در دستان توست به رحمتت ایمان دارم🙏 آنگونه که میپسندی رهنمایم باش که رضایم به رضایت...🙏 آمیـــن یا رَبَّ M
M..
7
💗وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي ✨تَحَبَّبَ إلَيَّ وَ هُوَ غَنِيٌّ عَنِّي.. 💗قربون اون خدایی ✨که با من مهربونی میکنه 💗بهم محبت میکنه ✨با اینکه از من بی نیازه... 💗چراغ امیدتون روشن ✨وجودتون سلامت 💗غم از احوالتون دور ✨لبخند کُنج لباتون 💗شبتون خوش ✨و دعای خیر همراه زندگیتونM
💖💖
53
گاهـــــــــــــي خلــوتِ دوستت را بهم بــریـــز ! تا بداند ڪه تنها نیست... آرزوے ماست ڪه در وجــودِ دوست خانه اے داشته باشیم حتے به مساحت یک یاد ... زنــدگے "ڪوتاه تر از آنست ڪه به خصومت بگذرد ، و قلب ها گرامے تر از آنند ڪه بشڪننـــــــــد ... !! آنچه از روزگار به دست مے آید با خنده نمے مــانـــد و آنچه از دست برود با گریه جبـــران نمے شـــود .. ...
7
این فک نکن
7
خب دیگ کلا من زیادیم
هااا
8
ولا
چراا
7
😂😂😂
M..
8
منوریم میکنه ولی تورو اصلا
M..
7
رها التماست میکنم منو ریمو نکنی
نمیکنع خیالت راحت
7
دستم ب دامنت
7
چون ارشد نیست
رها التماست میکنم منو ریمو نکنی
2
مایه دار
کم ناراحت بودم
M..
2
😭😭😭الان میرم بابام میارم
😁
2
چون ارشد نیست
😭😭😭الان میرم بابام میارم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
خدا شاهده هفته پیش ۲۰۰میلیونم باد برد ناراحتش نبودم
مایه دار
M..
2
دلیلشو فمیدی
چون ارشد نیست
2
مرض بگو نتونسم خلاص
نتونستم😭😭😭
2
مرض بگو نتونسم خلاص
ن بخدا امتحان نکردم
2
چیشد
تو گوگولی هسی
2
بکن خو منتظرم
نه تو عزیزی