📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
189
من فقط یه چیزو بیشتر از تو دوست دارم... اونم دوست داشتن توئه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
132
چرا بعضیاتون شعورتون خیلی کمه، چرا واقن نمیخواید بفهمید، واقن برام سواله مطلبی که پین شده رو چرا نمیخونید🙄 یعنی فهمیدن مطالبی که پین شده اینقد سخته؟؟!!!!!!😕 شعور داشته باشیم🙂 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 سلام خدمت همه ی اعضا اول ازتون ممنونم بابت همه ی پست های ...
اینجا
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
136
#شعر #پروفایل تا که بودیم نبودیم کسی کشت مارا غم بی هم نفسی تاکه خفتیم همه بیدار شدند تاکه مردیم همگی یار شدند قدر این شیشه بدانید که هست نه در آن موقع که افتاد و شکست😔 https://tt.me/ashgana
👍
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
600
#شعر #پروفایل تا که بودیم نبودیم کسی کشت مارا غم بی هم نفسی تاکه خفتیم همه بیدار شدند تاکه مردیم همگی یار شدند قدر این شیشه بدانید که هست نه در آن موقع که افتاد و شکست😔 https://tt.me/ashgana
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
401
#موزیک_استوری بعضی انسان‌ها دنیارو "زیباتر" می‌کنند! اونایی که: "به دوست خود یادآوری می‌کنند" که همیشه عزیزند! اونا که غم هیچ‌کس را تاب نمی‌آورند ، تو را بخاطر خودت‌‌می‌خواهند "انسان‌هایی‌که هیچ‌وقت" منفعت رو، دلیل "دوستی تصور نکرده‌اند تقدیم به تک‌تک دوست های عزیز و بامعرفت🌹 https://tt.me/ashgana
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
640
ماه پشت ابر من رو در و دیوار قلبت رو غرورت بنویس از من دیوونه عاشقتر تو دنیا دیگه نیست
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
428
میدونم میخونی امیدوارم این روز ها رو بتونی درک کنی دلیل و میدونی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
421
‏گفت وقتی یه بار یه چیزی رو برای اولین بار با کسی تجربه کنی و بهت حس خوبی داده باشه، دیگه تا ابد اون چیز به اسم اون آدم سند زده میشه، که هزار بارم با هزارتا آدم دیگه هم که تجربه‌ش کنی، دیگه هیچ وقت اون حس بار اول رو بهت نمیده‏. همیشه اون آدم میاد جلو چشمت
Eli
156
یکی به دادم برسه.... به قیمت کشتن من... امید برگشتنتو ازمن بگیره.....
❣️
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
236
یکی به دادم برسه.... به قیمت کشتن من... امید برگشتنتو ازمن بگیره.....
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1302
هر بار که به او میگویم: "مراقب خودت باش"، در جواب این عبارت و با صدایی کاملا رسا میگفت: "مراقبم باش، مراقبتم"... حتا ترتیب این دو عبارت مهم است. اگر این دو راجابجا می گفت، هیچ فرقی با دیگران نداشت و چون تعارفات کلیشه ای تنها جمله ای بود و بس...! ولی او ابتدا فروتنانه تمنا می کرد و بعد با قدرت نشان می‌داد که کنارم  ایستاده است.   | حمید جدیدی |
Eli
157
به درک که هیچی درست نمیشه بشین برات چای بریزم .. https://t.me/mmeellooddii
❣️❣️❣️
..سعید
186
به درک که هیچی درست نمیشه بشین برات چای بریزم .. https://t.me/mmeellooddii
بابت چایی ممنونتم
..سعید
186
به درک که هیچی درست نمیشه بشین برات چای بریزم .. https://t.me/mmeellooddii
😂😂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1425
به درک که هیچی درست نمیشه بشین برات چای بریزم .. https://t.me/mmeellooddii
..سعید
189
اثبات بودنت کار سختی نیست، کافی ست اواخر همین شعر به جای نوشتن ببوسمت... #کامران_رسول_زاده https://t.me/mmeellooddii
👍🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
253
مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم.... مثلا بارون بیاد چتر وانشه به به....
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1264
اثبات بودنت کار سختی نیست، کافی ست اواخر همین شعر به جای نوشتن ببوسمت... #کامران_رسول_زاده https://t.me/mmeellooddii
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
285
به یه جایی میرسم که از خودم میپرسم: ینی همه اونا دروغ بودن؟ همشون؟ همه اون حرفا، اون لبخندا، اون بغلا، اون تیکه کلاما که مخصوص خودمون بود؛ همشون دروغ بودن؟ جوابش و خودم میدونم؛ دروغ نبودن، ولی همه یه روز خسته میشن و همه چی یه روز تموم میشه.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
577
به تو نامه مینویسم نامه ای نوشته بر باد گفتنی ها با تو دارم
..سعید
176
↫ســــــرد است ↫نگاهت را میگویم ↫انقـــدر ســـــرد ڪہ ↫تمام دوســـــ❤️ـــتت دارم ها ↫در دلــــ❤️ـــم یَخ زده😔 ‌‎‌‌‌‎‌https://t.me/mmeellooddii
👍👍🌹
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2222
#دابسمش ☺️☺️ https://tt.me/ashgana ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1283
عادت داشت نوک خودکار را بین لب‌هایش بگیرد.. یک روز جامدادی‌اش را دزدیدم و تمام خودکارهایش را بوسیدم می‌دانم صورت خوشی ندارد ولی عصر خودمانی‌ای بود فقط من و خودکارها ••• وقتی بابا آمد خانه ازم پرسید چرا لب هایم آبی شده می‌خواستم بگویم: برای این‌ که او آبی می‌نویسد همیشه آبی ••• #استیو_تولتز https://t.me/mmeellooddii
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1250
↫ســــــرد است ↫نگاهت را میگویم ↫انقـــدر ســـــرد ڪہ ↫تمام دوســـــ❤️ـــتت دارم ها ↫در دلــــ❤️ـــم یَخ زده😔 ‌‎‌‌‌‎‌https://t.me/mmeellooddii