📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
Eli
151
چت نکن تا ببینیم چت عادی میشه کرد یا نه
😂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
155
خیلی وقت بود گوش نداده بودم ازش چیزی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
157
لعنت به من و عشق و بر این ذات خرابم مسعود فردمنش
فردمنش همیشه عالیه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
159
چت نکن تا ببینیم چت عادی میشه کرد یا نه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
171
چرا بعضیاتون شعورتون خیلی کمه، چرا واقن نمیخواید بفهمید، واقن برام سواله مطلبی که پین شده رو چرا نمیخونید🙄 یعنی فهمیدن مطالبی که پین شده اینقد سخته؟؟!!!!!!😕 شعور داشته باشیم🙂 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 سلام خدمت همه ی اعضا اول ازتون ممنونم بابت همه ی پست های ...
اگه چت عادی باشه چطور آزاده یا ممنوع؟
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
960
دیدید فامیلا میان خونمون میگن چرا شما نمیاید نکنه نمیاید که ما نیایم ما میگیم اختیار دارید این چه حرفیه ولی در واقع میخوایم بگیم دقیقا..!
..سعید
189
گل ندارم ک بهت بدم سرت گلاب بپاشم قبوله
..سعید
186
ممنون شرمنده میکنید😊🙏
خاهش خب قشنکه متنهاتون
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
191
🍃🍃 اولین قدم برای یاد گرفتن شنا، نترسیدن از آب و رها شدن است. مربی همیشه می‌گوید: بپر، خودتو رها کن، زیر آب چشماتو باز کن، بعد خودت آروم آروم برمی‌گردی به سطح آب. شرط اول، همان دست و پا نزدن است. گاهی باید واقعاً بی‌خیال شد و رفت گوشه‌ای نشست. باید بی‌خیالِ دست و پا زدن شد. گاهی باید بگذاریم زندگی کارش را بکند. شاید بعدش آرام آرام برگشتیم به سطح آب... به زندگی.. به بی خفگی... #تنسی_ویلیامز
ممنون شرمنده میکنید😊🙏
..سعید
194
🍃🍃 اولین قدم برای یاد گرفتن شنا، نترسیدن از آب و رها شدن است. مربی همیشه می‌گوید: بپر، خودتو رها کن، زیر آب چشماتو باز کن، بعد خودت آروم آروم برمی‌گردی به سطح آب. شرط اول، همان دست و پا نزدن است. گاهی باید واقعاً بی‌خیال شد و رفت گوشه‌ای نشست. باید بی‌خیالِ دست و پا زدن شد. گاهی باید بگذاریم زندگی کارش را بکند. شاید بعدش آرام آرام برگشتیم به سطح آب... به زندگی.. به بی خفگی... #تنسی_ویلیامز
👍👍🌹
..سعید
1164
🍃🍃 اولین قدم برای یاد گرفتن شنا، نترسیدن از آب و رها شدن است. مربی همیشه می‌گوید: بپر، خودتو رها کن، زیر آب چشماتو باز کن، بعد خودت آروم آروم برمی‌گردی به سطح آب. شرط اول، همان دست و پا نزدن است. گاهی باید واقعاً بی‌خیال شد و رفت گوشه‌ای نشست. باید بی‌خیالِ دست و پا زدن شد. گاهی باید بگذاریم زندگی کارش را بکند. شاید بعدش آرام آرام برگشتیم به سطح آب... به زندگی.. به بی خفگی... #تنسی_ویلیامز
..سعید
193
ممنون آقا سعید🍃🙏
خاهش سولماز خانم مهربون
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
205
این لایک طلایی داره افرین ب شما مدیر
ممنون آقا سعید🍃🙏
198
..سعید
198
نگرانِ حرفِ مردم اگر نبوديم مسيرِ زندگيمان طور ديگرى رقم ميخورد دوست داشتن هايمان را راحت تر جار ميزديم لباسى را بر تن ميكرديم كه سليقه ى واقعيمان بود آرايشى ميكرديم كه دوست داشتيم دلمان كه ميگرفت، مهم نبود كجا بوديم بى دغدغه اشك ميريختيم صداى خنده هايمان تا آسمانِ هفتم ميرفت با پدر و مادرمان دوست بوديم حرفِ يكديگر را ميخوانديم، نگرانِ حرفِ مردم اگر نبوديم خودمان براى خودمان چهارچوب تعريف ميكرديم ...
این لایک طلایی داره افرین ب شما مدیر
..سعید
1261
نگرانِ حرفِ مردم اگر نبوديم مسيرِ زندگيمان طور ديگرى رقم ميخورد دوست داشتن هايمان را راحت تر جار ميزديم لباسى را بر تن ميكرديم كه سليقه ى واقعيمان بود آرايشى ميكرديم كه دوست داشتيم دلمان كه ميگرفت، مهم نبود كجا بوديم بى دغدغه اشك ميريختيم صداى خنده هايمان تا آسمانِ هفتم ميرفت با پدر و مادرمان دوست بوديم حرفِ يكديگر را ميخوانديم، نگرانِ حرفِ مردم اگر نبوديم خودمان براى خودمان چهارچوب تعريف ميكرديم ...
..سعید
189
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
نیستین ؟؟؟
..سعید
189
اینجا فقط کانال تبلیغه
..سعید
194
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
هنو جوابم ندادی مهربون 😪🌹😪😪😪
..سعید
205
👏👏👏
خاهش شما هم همون کانال هستی
Eli
205
این خیلی بحال بود
👏👏👏
..سعید
189
به خاطر هیچکس بیدار نمانید بی لیاقت ها آرام خوابیده اند... https://t.me/mmeellooddii
این خیلی بحال بود
..سعید
529
به خاطر هیچکس بیدار نمانید بی لیاقت ها آرام خوابیده اند... https://t.me/mmeellooddii
..سعید
187
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
راستی ی پیم دادم پی نگاه میکنی جوابش بهم بده ممنونت میشم
..سعید
179
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
نگاه پرمهرم جوابش پست پرمهر وزیبات منو شیفته کانالت کرد
..سعید
185
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
ایشا الله مشکلاتت حل بشع هرچیه ودرموردپست هات مرسی ک لطف میکنی میزاری جواب احرشم خب پست هات عالین
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
206
چخبرا چرا کانالت پست کم میزاری کانالت ک خیلی عالیع
ممنون لطف دارین درگیر روزمرگیم..... ایشالا مطالب بیشتری میزارم ممنون از نگاه پر مهرتون
..سعید
188
سپاس
چخبرا چرا کانالت پست کم میزاری کانالت ک خیلی عالیع
..سعید
189
برشی فوق العاده از کتاب #محکم_در_آغوشم_بگیر 🌿🍃 #کتاب بخوونیم و اینگونه با کلمات از خودمون مراقبت کنیم
احسنت لایک