📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1730 •
@PostKhone
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏
🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟
🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫
🚫ڪلیپ+18🚫
🚫عڪس+18⛔
🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫
🚫لینک ممنوع🚫
✅پست لینک دار آزاد✅
پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫
گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️
🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
624
دیوس به فکر جناز م میخای باشی؟
بعد از اینکه ریق رحمت و سر کشیدم
همیشه به یادمی ؟
2281
درآمد عالی اینترنتی با کمترین سرمایه
بدون نیاز به سواد دانشگاهی برای تمامی سنین وخانم های خانه داری
که میخوان یه درامدی داشته باشن
آموزش رایگان
اطلاعات بیشتر 🆔
ρσʊעム$
590
زندگی رسم خوشاينديست
زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ
زندگی پرشی دارد اندازه عشق
زندگی چيزی نيست كه
لب طاقچه عادت از ياد من و تو برود
زندگي حس غريبيست كه
يك مرغ مهاجر دارد
زندگی زيباست
#سهراب_سپهری✍
ρσʊעム$
1018
بيخيال نشو
آخر جاده هاي سخت معمولا يه مقصد زيبا وجود داره
به قول سعدي :
نگفتم روزه بسياري نپايد
رياضت بگذرد سختي سر آيد
پس از دشواري آسانيست ناچار
وليكن آدمي را صبر بايد
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
162
Saaren _ Ki Arezoo Kard (320).mp3
mp3
Saaren ~ Takmusics.IR - Ki Arezoo Kard ~ Takmusics.IR
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
238
قابل توجه آقایون
این بانوی نیمه محترم و پیدا کنید
از جامعه مردان ایران اعاده حیثیت کنید تا دیگه دینگولوتون و مسخره نکنه 🥴🥴🥴
بانوی بی تربیت 😡😡
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
219
هیچی سخت تر از آن نیست که
بخواهی منطقی فکر کنی
اما
احساسات خفه ت کنند
ρσʊעム$
514
.
دیوانه ام...
یا شاید هم عاشق...
که از فاصله ها...
رَنج می برم!
زَخم می خورم...
اما باز هم...
در انتظارِ تـو نشسته ام...
و تـو در تشویشِ انتظارهای مَن
چقدر زیبا شده ای!
#علیرضا_اسفندیاری
https://tt.me/ashgana
ρσʊעム$
557
ولي آدم نياز داره يه چيزايی رو بشنوه
مثل: "چه خوشگل شدی"
"چه موهات قشنگه"
"چه لباست بهت مياد"
"چه عطر خوش بويی"
"دلم برات تنگ شده"
"دوست دارم"
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1731
هیچوقت کسی یهویی از چشمم نیفتاد!
بلکه انقدر فرصتاشو نابود کرد که کم کم از جلو چشمام محو شد تا یه نقطه کوچیک شد تو بینهایت...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
170
🎥تیکههای س.ک.س.ی تو سینمای ایران، پیشرفت کرده!
باران کوثری به پارسا پیروزفر میگه تو غذا دارچین میریزم که "هایپر" بشی. بعدم بهش میگه بیا بازی کنیم تو کلاچ بگیر من دنده عوض کنم. تو گاز بده من دستی بکشم😅
پارسا هم میگه اینجا نمیشه، باید بریم تو کوچه خلوت🧐🧐🧐
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
144
این چی بود به من نشون دادی؟؟
واکنش پدر و مادرها وقتی میفهمن بچهها پورن میبینن ...
🚨 محتوای این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست
ρσʊעム$
428
سراغم را بگیر ؛
که دلم برای شنیدنِ صدای تو
و شنیدنِ اسمم از زبان تو
تنگ شده
با من حرف بزن
از حالَت ،
از روزمرِگی هایت ،
اصلا از خبرهایِ روز بگو
اما بگو
اما باش ...
که بدونِ تو
چیزی شبیه زندگی ؛
توی گلویم گیر می کند !
https://tt.me/ashgana
ρσʊעム$
417
به بغض هاي به هق هق نرسيده
پيام مرا برسانيد
كه گريه
ادامه ي تعهد روح است
به جسم
كه سنگ اگر گريستن مي دانست
سنگ اگر جاري شدن را مي فهميد
دست از انجماد مكرر بر ميداشت
#روشنک_آرامش
ρσʊעム$
422
ⁱᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
همهی ما باید کسی را داشته باشیم
که وقتی یک روز، روزِ ما نبود؛
بنشینیم رو به رویش و غرغر کنان
از سیر تا پیازِ تمامِ بد بیاری هایمان
را برایش تعریف کنیم
و او هم لبخند به لب گوش کند
و پایانِ هر جمله مان بگوید
«حق داشتی پس اینقد عصبی بشی،
حالا ولش کن مهم نیست،
فدایِ سرت».
میدانید آدم هرچقدر هم قوی باشد،
باید کسی را داشته باشد که حالِ بدش را بفهمد. که نگذارد به حالِ خودش بماند. ...
ρσʊעム$
435
اون فرق داشت واسم؛ اولینم بود.
اولین کسی بود که حس کردم واقعا دوسش دارم
اولین کسی بود که بهش گفتم دوستت دارم.
اولین کسی بود که واسش گریه کردم.
کسی که فکر نبودنش آرامشو از شبم گرفت.
تو اولین منی :)
اولینا هیچوقت از زندگیت بیرون نمیرن،
هیچوقت فراموش نمیشن...
https://tt.me/ashgana
ρσʊעム$
492
برای بار اول که این کلیپ را دیدم زبانم بند آمد و نتوانستم چیزی بگویم! انصافا از آن دست کلیپ هایی است که باید برای همه فرستاد! باید گاهی به احترام وفا و فهم این حیوان ایستاد و دست زد!
sohrab
65
♦️خانواده من گروگان شما
🔻روایت کمتر شنیده شده از دکتر احمدینژاد در مورد روند مذاکرات هستهای در شهر مسقط
#نماهنگ
🚩 کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدینژاد
🆔 @dr_ahmadinejad
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1731
هیچوقت کسی یهویی از چشمم نیفتاد!
بلکه انقدر فرصتاشو نابود کرد که کم کم از جلو چشمام محو شد تا یه نقطه کوچیک شد تو بینهایت...
ρσʊעム$
575
تنهایی تان را
با کسی قسمت کنید که سالها بعد
شمارا همانگونه که هستید، دوست بدارد...
با موی سپیدتان،شیار زیر چشمتان،و لرزش دستانتان...
#نسرین_بهجتی
ρσʊעム$
493
ⁱᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ
کاش بفهمـــــیِ
تَقلا یَعنی،
تُـــــو را به دَست آوردن
یعنی سهـــــم مَن بشَوی
کاش بفهمـــــیِ:
دوست داشتَن یَعنی،
تمام تُــــــو را فَهمیدن
یَعنی عشقیِ که مِثل
شاهنامـــــه اخرش
خُــــوش بشَود...
وَقتی کنارمی
ضَــــریب اشتیاقَم
به زنـــــدگی بالامیرود..🙈♥️🔐
...
ρσʊעム$
511
من میگویم اگر عاشق میشوید
اگر ادایِ آدمهای رمانتیک را درمیاورید
اگر هی داد میزنید و
هی دوستت دارم را بار طرف میکنید
اگر خاطرش برایتان عزیز است
اگر تحمل اشکهایش را ندارید
اگر جانتان در میرود برای لبخندهایش
نگران میشود، نگران می شوید
بغض میکند، بغض می کنید
اگر...
اگر..
واقعا اگر ...
باشید با جان و دل
ان آدم واقعا بشود نیمی از وجودتان
اگر مراقب خودتان هستید
مراقب او هم باشید.
جانانه سر ...
2372
#دعوت_به_همکاری در تجارتی نوین با #درآمد_بالا
✅ #شغل_دوم برای کارمندان، زنان خانه دار، دانشجویان و...
✅بدون #محدودیت سنی، زمانی، مکانی و حتی مدرکی.
✅کار به صورت #حضوری_و_مجازی
(اختیاری)
✅ آموزش و پشتیبانی #رایگان
✅ مجازی و پاره وقت 🌺☺️👊
✅ با کمترین سرمایه نهایتا تا4.5 تومان
برای اطلاعات بیشتر به آیدی کارشناس زیر پیام دهید👇☺️🌺
@Ay46naz
ρσʊעム$
497
دنیا پر است از تباهی !
نه بخاطر وجود آدمهای بد
بلکه بخاطر سکوت آدمهای خوب
وقتی شعبده بازی رو نگاه میکنم
متوجه میشم مردم برای کسی
دست میزنن که گیجشون میکنه !
نه آگاهشون ...
#ناپلئون
📀
ρσʊעム$
495
💕همیشه که نباید همه چیز ، خوب باشد !
در دل مشکلات است که آدم ، ساخته می شود .
گاهی همین سختی ها و مشکلات ؛
پله ای می شوند به سمت بزرگترین موفقیت ها .
در مواقع سختی ، نا امید نباش .
برای آرزوهایت بجنگ .
و محکم تر از قبل ، ادامه بده ...
چه بسیارند ؛ جاده های همواری ، که به مرداب ختم می شوند ،
و چه بسیارتر ؛ جاده های ناهموار و صعب العبوری ؛
که به زیباترین باغ ها می رسند .
تسلیم نشو ... !
شاید پله ی ...