📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
89
من از پايان دنيا نميترسم! از اين ميترسم ك دنيا بدون هيچ تغييرى ادامه يابد.........
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
174
به قول خسرو شکیبایی: حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن....! میدانی هر قلبی "دردی" دارد... فقط نحوه ی ابراز آن متفاوت است! برخی آن را در چشمانشان پنهان می کنند و برخی در لبخندشان....! ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم... شاید رنگ مورد علاقه یکدیگرنباشیم!!!  اما روزی ... برای کامل کردن نقاشیمان؛  دنبال هم خواهیم گشت !... به شرطی که اینقدر نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی...!!!! خدایا شکرت ❤️😍
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
🙏
از آثار هنری خودمه مال سالها پیش
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
فکر نمیکردم دلت تنها بره اما دیدم میشه 💞کلــؓ͢ـبـᬼـه عـْشــ̯͢͡ـق💞
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
3
فکر نمیکردم دلت تنها بره اما دیدم میشه 💞کلــؓ͢ـبـᬼـه عـْشــ̯͢͡ـق💞
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
حقیقته کسایی ک بهت نزدیکن بعد یه مدت ازت دورمیشن کسایی ک دشمنت بودن حوصلشونونداشتی میشن دوست صمیمیت وفداشونم میشی خدایا شکرت واقعا شکرت
Ali
220
دیوانه نیستم! فقط… فقط طوری “خاص” که دیگران نمی‌توانند، تو را “دوست دارم”
Ali
97
امشب... شب آن نیسٺ... که از خانه روند... از یار یگانه... سوی بیگانه روند. #امشب شب آنسٺ.. که جانـــهای عزیز... در آتش اشتیاق.. مستانه روند. 🌟🌟🌟
Ali
128
یک نظردیدم و تاوان دوعالم دادم...
Ali
122
اینم یه جور دوس داشتنه...😎 🍂🌿
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
آخر با این کورس گذاشتنت کار دست خودت میدی 😂😂😂👌👌👌
😅😅😅
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
جدید نیست
اره ولی خیلی خاطر ازش دارم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
همیشه باکسی باش ک ارزش خودتو بدونه باکسی نباش ک تو دوسش داری ولی اون تورو تحویل نمیگیره 🌹✌️
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
45
⛱ اگر میخواهی شخصیت واقعی یک انسان را بشناسی به حرفهایی که دیگران درباره او می زنند توجه نکن بلکه ببین او درباره دیگران چطور صحبت می کند ..
sohrab
2
https://twitter.com/Cristiano/status/812297170040881152 بابا این چیه ساختید آبروی ما رو بردید؟ این ویدیوی اصلی کریستیانو رونالدوست و دارد درباره بچه های سوری حرف می زند. خیلی هم قدیمی است. دیوانه شده اید؟ این ترجمه را از کجا آوردید؟ صداسیما این گزارش را چه طوری تهیه کرده؟ رسما دروغ پردازی است. خرچنگ زاده
sohrab
2
عشق یعنی کریس من لباسم رو با قاتل عوض نمیکنم پ.ن: فرق بین یه فوتبالیست که معنی فقر رو چشیده باشه با برخی سلبریتی های وطنی همین هاست اینجا هنوز هم افرادی هستند که میگن دشمن یعنی چه برای اینکه مک دونالد بیاد ایران! https://tt.me/join/gp0LxaP_wpQSvPnXDsB20wknn6Fk1pH9ItIpjCcNNDQ
توضیح لازم در همین کلیپ کوتاه ضعف و دروغ پردازی صدا و سیما کاملا مشخص است ظاهرا برای حضرات هدف وسیه را همیشه توجیه میکند!