📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
20

فریدون فروغی زندون دل.mp3

mp3
@Taranehkohan - فریدون فروغی، زندون دل
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
14
راحتم
فاطی اومده برنامه سفر چی شد؟ میپرسه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
17
تو دعای بخت لازم نداری بهتره بری با بختت خلوت کنی خودت و برای یک عمر مجردی آماده کنی
راحتم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
12
قدم۱۴۸ هس
تو دعای بخت لازم نداری بهتره بری با بختت خلوت کنی خودت و برای یک عمر مجردی آماده کنی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
سعی میکنم خودم برسونم
برسون دوباره درخواست بده
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
بدرد تو نمیخوره بالای ۱۰۰ کیلو
قد حساب نی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
15
بدرد تو نمیخوره بالای ۱۰۰ کیلو
سعی میکنم خودم برسونم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
17
۸۵یا۸۷
بدرد تو نمیخوره بالای ۱۰۰ کیلو
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
16
برا شما رایگان
میگم چند کیلویی؟ سوالم و خوندی؟
💘🤲
7
ای جانم چه مادر بزرگه پایه ای خدا حفظش کنه
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
11
به همگروهی ها بن تخفیف میدیم
ب ماهم بدین
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
15
دعای باز کردن بخت دارم برای وزنهای ۱۰۰ کیلو به بالا تضمینی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
206
دعای باز کردن بخت دارم برای وزنهای ۱۰۰ کیلو به بالا تضمینی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
12
آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند #نوستالژیک #کامران
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
121
آی دختر ابرو کمون آی دختر بالا بلند آی دختر خوب و نجیب آی دختر گیسو کمند #نوستالژیک #کامران
💘🤲
11
🔻‏تبلیغی در عمان برای سفر به شمال ایران، فقط با ۲۵ ریال عمانی. 🔸حداقل دستمزد شهروند عمانی ۳۵۰ ریال عمانی است، یعنی با کمتر از ده درصد حقوق یک ماهشون می‌تونن ۷ شب و ۸ روز در شمال ایران گردش کنند. 🔹با ...
😂😂
نغمه
53
گفتم میان رفتن و ماندن، بدون شک «رفتن» را انتخاب می‌کنم، اما اگر تا همیشه‌ی عمرم دلتنگت ماندم چه؟ اگر پذیرفتم که ماندن صلاح نیست و رفتن هم به صلاحم نبود چه؟ اگر رفتم و رفتم و رفتم و بدون تو زمین خوردم و کسی را برای تکیه دادن نداشتم و اندوهِ بی‌پدر، مرا تنها و بی‌پناه دید و نزدیک‌تر شد و در آغوشم گرفت و رهایم نکرد چه؟ اگر به بن‌بست استیصال رسیدم و دلم گرفت و خواستم با تو حرف بزنم و صدات را بشنوم؟ م ...
♚♚/
15
بازم مثل همیشه پستای خودم 👌👌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
27
بزرگترین زندانی که مردم در آن زندگی میکنند، ترسیدن از این است که دیگران چه فکری راجع به آنها میکنند
105
آرزو میکنم که اگر بناست گره‌ای در زندگیتان باشد ، گره خوردنِ دست‌های یار در دستانتان باشد و بس ... و اتفاقا هرچه کورتر ، بهتر #رهایی
99
#تووییت 🌐 اغلب وقتی امیدت رو از دست میدی و فکر میکنی که این دیگه آخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند میزنه و میگه : آروم باش عزیزم این فقط یه پیچه تازه اول راهه!
104
#تووییت 🌐 اگه بین صدقه و آیت‌الکرسی واسه رفع بلا مسابقه بذارن، بازم دعای مادره که برنده‌س