📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
💘🤲
5
🔸 بچه‌های مردم را این‌ها را تربیت می‌کنند؟ می‌شود اسم این‌ها را «معلم» گذاشت؟ معلم منتقد: «ما سیاسی نیستیم، صنفی هستیم». پاسخِ معلم بیانیه‌خوان: پس‌گردنی و فحاشی. 🔹 حتی در اعتراض هم نمی‌توانند شعار همزیستی را به سخره نکشند. استقبال از چنین ویدیوهایی خیلی خوب افقِ ایران آزاد و سکولار را نشان می‌دهد.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
5
منو تو اد کرده بودی به حرمتت و بخاطر حضورت مونده بودم اما جایی که بهت بی حرمتی کنن نمیمونم رفیق
بابا ول کنید من بدتر ایناشو بی حرمتی ندونستم و از بغلش رد شدم با حرفای کسایی ک باهام توی تایمی بدن من آدم بدی نمیشم شما به حرمت کامران بمونید کانال
sohrab
5
چهارمین سالگرد زلزله شهر سرپل ذهاب 😒😒
🌹🌹🌹🌹
💖💖
125
چهارمین سالگرد زلزله شهر سرپل ذهاب 😒😒
نغمه
5
اقا بمونید کامران برگشت منم بر میگردم ناموسا بچه این مگه🤨🤨🤨🤨🤨
منو تو اد کرده بودی به حرمتت و بخاطر حضورت مونده بودم اما جایی که بهت بی حرمتی کنن نمیمونم رفیق
‌‌‌
5
سلام کسی اگه گروه دارد منا اد کنه داخل گروه ممنون میشم💙
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
5
اقا بمونید کامران برگشت منم بر میگردم ناموسا بچه این مگه🤨🤨🤨🤨🤨
sohrab
13
🔸 بچه‌های مردم را این‌ها را تربیت می‌کنند؟ می‌شود اسم این‌ها را «معلم» گذاشت؟ معلم منتقد: «ما سیاسی نیستیم، صنفی هستیم». پاسخِ معلم بیانیه‌خوان: پس‌گردنی و فحاشی. 🔹 حتی در اعتراض هم نمی‌توانند شعار همزیستی را به سخره نکشند. استقبال از چنین ویدیوهایی خیلی خوب افقِ ایران آزاد و سکولار را نشان می‌دهد.
1255
🦋اینترنت رایگان🦋 🔥بدون پرداخت پول🔥 بچه ها این سایته راست بود من اینترنت گرفتم شما هم بزنید روی وارد شوید و بگیرید اینترنت👇 بدون فیلتر شکن وارد شوید http://whatsappx.xyz
علی
263
صبحت بخیر دوست گرامی سلام صبح بخیر زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است که تقدیمتان می‌کنم برایتان قلبی خالی از کدورت زندگی عاشقانه و لحظاتی ناب آرزومندم
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
5
خب تاادمینا اعصبانی نشدن ریم نزدن بیرم😂
♚♚/
5
هرکی هر پستی دوست داره میزاره
♚♚/
5
پستای بهتری هم هست
♚♚/
12
بنظرم اون پست و بپاکید
♚♚/
12
خاک تو سر یارو
♚♚/
14
انوبانوگفتن باقیشو خودم گفتم😑
😂😂😂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
13
بانوتون خیلی چرت گفتن
انوبانوگفتن باقیشو خودم گفتم😑
♚♚/
14
بانوتون خیلی چرت گفتن
♚♚/
12
بانوهایده می فرمایند کیع اهل جهنم که خونش توبهشتع؟ جواب سفیرایران درتایلند😑😂
😂😂
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
82
بانوهایده می فرمایند کیع اهل جهنم که خونش توبهشتع؟ جواب سفیرایران درتایلند😑😂
♚♚/
13
ممنون همچنین خودتون
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
12
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ؛ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ... ﻳﮏ ﻣﺎﻩ ... ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ... "ﻣﻬﻢ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﺖ" ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﮔﺎﻫﻰ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ، ﻳﮏ ﻋﻤﺮ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺟﺰ ﺩﺭﺩ، ...
لایک
♚♚/
13
ارمی اون بالاداری ردوبرق میزنی
یه اهنگ میفرستم نت خره نمیاد
♚♚/
13
ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ؛ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ... ﻳﮏ ﻣﺎﻩ ... ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ... "ﻣﻬﻢ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﺖ" ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﮔﺎﻫﻰ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ، ﻳﮏ ﻋﻤﺮ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺟﺰ ﺩﺭﺩ، ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺑﺮﺍﻳﺖ ندارند ﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺭﻭﺣﺖ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺧﺮﺍﺷﻨد ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻧﺎﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ.... ﻭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﻯ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ! ﺍﻳﻦ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ؛ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ و ﺣﺲ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﺴﺖ...