📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
ρσʊעム$
515
زندگی گاهی بهت ثابت میکنه که جز خودت نباید روی هیچکس دیگه ای حساب کنی...👌💕 ‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎https://tt.me/ashgana
sohrab
48
🔻یکبار برای همیشه،‌ پاسخ دکتر احمدی نژاد در جواب جوادی خبرنگار روزنامه خبر ورزشی که امروز در نقش نماینده دولت ظاهر شد. 🔸دروغ پر تکرار بی سابقه ترین درآمد نفتی در دوره ۸ ساله احمدی نژاد: 💬 اولا که هیچ وقت در دوره احمدی نژاد نفت ۱۴۰ دلار فروخته نشد. 💬 متوسط قیمت فروش نفت در دولت قبل ۷۸ دلار و در دولت فعلی ۷۲ دلار است. 💬 اجازه بفرمایید..! این دیگر آمار رسمی کشور است. 💬 در ثانی مگر دولت دل ...
ρσʊעム$
1126
وقتی با هندزفری آهنگ مورد علاقه ات رو گوش میدی 😃 👇👇 https://tt.me/ashgana
sohrab
44
واکنش دکتر احمدی نژاد به ماجرای برکناری علی دایی و دادکان پاسخ به ادعای علی آبادی موضوع ورزش ما امروز دعوای ۱۵ سال قبل نیست دکتر احمدی‌نژاد در مصاحبه با خبر ورزشی: سوال كرديد وظيفه رئيس جمهور چيست، من هم گفتم راهبرد می‌گذارد. رسانه ها يک دعوايی را درست می‌كنند و بعد می‌خواهند من را هم وارد كنند، من كه نبايد وارد اين دعوا بشوم. هر جوری وارد اين دعوا بشويم، به يك نفر برميخورد. در مورد اختلاف بي ...
461
وای این دیگه چه سمیییی بود😂😂 #جوک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌https://tt.me/khaje_jokkk
Fariba
20
سلام یه دوست خوب بیاد پیوی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1530
دوستان همراه به خاطر محیطی ک تم تم بخودش گرفته احتمالا من (سولماز) بعنوان یکی از ادمین ها برنامه رو از گوشیم پاک میکنم دوستان محترمی که مایلند ما رو در تلگرام همراهی کنند به لینک زیر مراجعه نمایید در تلگرام هم همراه شما هستیم @mmeellooddii
sohrab
47
🔸برخی از طیف های عدالت خواهان و بسیج دانشجویی امروز در روز سرنوشت ساز داوری برای هفت تپه جلوی دادگستری جمع شده اند. 🔹گودرزی حرف های نسبتا خوبی در مورد خصوصی‌سازی و کارآمدی می‌زند: 🔸 چه کسی گفته پیش‌فرض دولت ناکارآمدیست؟ بله تا وقتی کار دست شما پیرمردهای ناامید غیرشفافِ پشیمان باشد ناکارآمد است..
-✞-
2296

Sepehr Khalse - Gole Man (Ft Behzad Leito & Siavash Rad).mp3

mp3
Sepehr Khalse - [ Listen2Music.ir ] - Gole Man (Ft Behzad Leito & Siavash Rad)
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
820
خلاقیت یک هموطن که جلوی دزدیده شدن اتومبیلش را گرفت . ایشان صدای بلند خود را ضبط کرده و در خروجی سیستم که به محض باز شدن درب صندوق عقب شروع به فریاد میکند .
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
724
واقعا خوب هم کلاساشو شناخته اسماشون عالی و کاملا به جا سیو شده اسم استاد و هم خوب انتخاب کرده تا با خایمال هاش جور در بیاد 😂😂
ρσʊעム$
563
#توئیت خوشبختی مکان و شرایط نیست، احساسی است که باید آن را بلد شد، شبیهِ غم، شادی، خشم، و تمامِ احساس هایِ دیگر... برایِ غمگین نبودن، باید بخواهی که غمگین نباشی! و برای خوشبخت بودن هم، باید بخواهی که خوشبخت باشی! گاهی قدم بزن، کتاب بخوان، و موسیقیِ مورد علاقه‌ات را گوش کن، خوشبختی، اتفاقی نیست که بیفتد، یک حسِ نابِ درونی است، که باید آن را ایجاد کرد... https://tt.me/ashgana
ρσʊעム$
585
روزی زنی عقربی را دید درون آب دست و پا مـيزند...! تصميم گرفت عقرب رانجات دهد اما عقرب انگشت او را نـيش زد زن باز هم سعي كرد تا عقرب را از آب بيرون بكشد، اما عقرب بار ديگر او را نـيش زد.رهگذري او را ديد و پرسيد: براي چه اصرار داري عقربي را كه مدام تو را نـيش ميزند نجات دهي؟ زن پاسخ داد: اين طبيعت عقرب است كه نيش بزند ولي طبيعت من *عـــشق ورزيدن* است تقديم به كساني كه نيش عقربها را خوردند و ...
ρσʊעム$
757
🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸🥀 💫 آنطور که هستی‌ باش.... " صداقت " مؤثرترين تيری است که به " قلب هدف " می‌‌نشيند... " هدفت " را با نقشه‌های جوراجور آلوده مکن‌... ✨" خودت باش ".... ✨" افتاده باش "... " نه‌ ذليل "... ✨" شوخ باش "... " نه‌ مسخره "... ✨" آزاده باش " ... " نه‌ ياغي "... ✨" مطمئن باش "... " نه‌ ساده "... آنوقت خواهی ديد که " موفقیت " را در دست خود خواهی داشت.... روزتون پراز عشق وشادی💐 ‎ ...
ρσʊעム$
667
تنها آدمی که قادر به تغییر زندگیته خودتی https://tt.me/ashgana ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1518
آرزو میکنم اونی که برات همه چیزه وسط غم و غصه هات بهت بگه: تو به هیچ کسی نیازی نداری من برایت همه چیز میشوم... و تموم غصه ها رو با جملش بشوره ببره
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1420
❤️❤️❤️❤️ #قرار ما برای همدیگه آرزوهای قشنگ داشته باشیم و انرژی بفرستیم
ρσʊעム$
784
تقدیم به لر زبانها و بختیاریهای عزیز 🌹🌹🌹 حتی اگر بختیاری هم نباشی عاشق این اجرا میشی ❤️❤️❤️ https://tt.me/ashgana
ρσʊעム$
757
واقعا از لحاظ روحی به ی همچین مجلسی نیاز داریم 😂😂😂🤣😍 دهه شصتی ،هفتادی کلا هرکی میخای حالشو خوب کنی تگ کن 🤪