📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
1730 •
@PostKhone
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏
🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟
🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫
🚫ڪلیپ+18🚫
🚫عڪس+18⛔
🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫
🚫لینک ممنوع🚫
✅پست لینک دار آزاد✅
پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫
گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️
🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
،،،،،
80
پیامبر اکرم(ص)
نیکوترین مال آن است که ذخیره آخرت و نام نیک آورد و ستایش و پاداش در پی داشته باشد.
❖
مهدی
،،،،،
92
❖
""جهان""
این چنین بنا شده است🍂
که اگر خواستار "لذت بردن"🌸
از خوشیهای آن هستی،
باید "رنجهای آن"را
نیز بر *دوش کشی*....
"چه بخواهی"
و *چه نخواهی*
نمیتوانی یکی را بدون
دیگری داشته باشی....!!
عصر جذاب اول هفته ☕️🍂
مهر ماهتون پر از لبخند خدا🌸
❖
مهدی
،،،،،
82
❖
♡دوست خوب♡غم ها را
از بین نمیبرد اما 🍀
کمک میکند با وجود "غمها" 🌺
*محکم* بایستیم....
درست مثل "چتر" خوب
که باران را متوقف نمیکند.
اما کمک میکند آسوده
*زیر باران قدم بزنیم*....
تقدیم به شما دوستان🍀
و هم گروهی های با معرفت♥️🌺
❖
مهدی
،،،،،
84
تو *شادترین* انسان 🍂🌹
خواهی بود اگر
فراموش نکنی
از *تو فقط یکی*
و از "خدایت هم یکی"
"در دنیا وجود دارد"...!
یک *آدمِ خاص*
و یک خدای بی نظیر
کافی اند برای ساختن
یک *دنیای خارق العاده*...
روز زیبای شنبه و اول هفته🍂
پاییزی تون شیرین و دلچسب🌹
❖
مهدی
،،،،،
70
اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه ی زندگی نباشند،
صدای آب هرگز زیبا نخواهد شد...
❖
مهدی
،،،،،
79
سعی کن که خودت رو دوست داشته باشی،
همونقدر که انتظار داری بقیه دوستت داشته باشن.
❖
مهدی
،،،،،
93
❖
♥متنی فوق العاده و پر انرژی برای افراد فوق العاده و پر انرژی♥
هيچكس را در زندگی مقصر نمی دانم...
از خوبان "خاطره"
و از بدان "تجربه"
میگیرم...!
بدترین ها "عبرت" میشوند...!
وبهترین ها"دوست"
حرف اشتباهیست كه ميگويند...
با هر كس بايد مثل خودش رفتار كرد.
اگر چنين بود!!!
از منيت و شخصیت هر كس چيزى باقى نميماند.
هركس هر چه به سرم آورد فقط خودم میباشم
اگر جواب هر جفايى بدى بود،
داستان زندگی ما خالى ا ...
،،،،،
87
سرآغاز هفتتون پرازعشق وامید
امیدوارم خداوند برای هفته ایی
که در پیش رو دارید🍃🌺
اتفاقهای خوب و خوش رقم بزند
وحال دلتون مثل شکوفه های بهاری
تازه وباطراوت باشد🍃🌸
مهدی 🌼🍃
sohrab
3
🔵 جریمه متخلفان کرونایی و ماسکنزنها مشخص شد
♦️ فرد متخلف مبتلا به کرونا ۲۰۰ هزار/۵۰ هزار برای نزدن ماسک
رئیسجمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:
🔹صد میلیون دلار برای خرید کیتهای تشخیص کرونا اختصاص دادیم.
🔹فرد مبتلا به کرونا اگر تخلف کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه میشود.
🔹این ۲۰۰ هزار تومان به حسابی که از طریق وزرات بهداشت اعلام میشود خواهد رفت.
🔹اگر شخص، این مبلغ را پرداخت نکرد از ط ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2669
برتراندراسل : دین کارساز ترین ابزار است برای فریب مردم که آلودگی به آن جامعه را به قهقرا سوق می دهد .
.
..💖🌼💖....
130
Yousef Zamani - Delet Miad.mp3
mp3
8,1 Мб
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
466
زودتر از گنجشک ها
و نارون ها بیدار می شوم
تا با لمس تنت
اولین نظاره گر طلوع خورشید چشمانت باشم
هر روز من با گرمی نفس های تو زیباست
*****
ز مشرقِ سرِ کو
آفتاب طلعت تــو
اگر طلوع کند طالعمـ همایون ست
*****
در خموشی های آه
گوش کن، زمزمه ی
چشمه را می شنوی
با طنینی آرام
صبح را منتظر است
و پرنده بیدار
با طلوع خورشید
بی قرارِ پرواز
و صدای بالَش
رنگِ معصومیتِ باران است
هیچ میدانی
گر که یک صبح نخیزد چش ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
438
اگر میدانستم که صبح من
از نگاه تو شروع میشود
میگفتم زودتر بیا
کمی زودتر طلوع کن
اگر فقط چند لحظه زودتر نگاهم میکردی
جهانم شب نمیشد
#میثم_عبادی
@meysamebadi0066
...
67
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ
ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ،
ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ!
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ ...
ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ، ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ!
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ می دﻫﯽ،
ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ
ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ...!
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ که
ﻓﺮﻕ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ!
ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ...
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺩم ها ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ!
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ... ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
971
من آدمِ زل زدن به آسمون و دریام
آدمِ لمس ِرگِ گرمِ خاک
آدم ستاره شمردن
آدم دلدادگی های ِ بی منطق
شعرهای پرشور
آدم ِ اشک ریزانِ برگ ریزان
اهل تجربه ی رقاصی با امواج
دوستی با حشرات
توطئه چیدن برای سلام با طلوع
غروب کردن با خداحافظی خورشیدم
اهل شکستن، دل دادن، باختن، زمین خوردن، بلند شدن،خمیر شدن، داغ شدن ،شیشه شدن
من اهل شفاف شدنم
اهل شفافیتم
سنگ نباش
#نور
1266
اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است!
اما میخواهم برایت بنویسم
...
شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان!
... چه گناه کبیره ای…!
میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند،
من هم مانند همه ام
راستی روسپی!
از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو،
زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند !!
اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد
و یا شوهر زندانی اش آزادشود این «ا ...
sohrab
63
🔻شجریان درگذشت
خدایش بیامرزاد
🔸اما در حالیکه قدرت همه گیری کرونا نه برابر افزایش یافته، و تختهای بیمارستان ها پر شده اند،
و ما در ابتلای به کرونا هر روز رکورد تازه ای ثبت میکنیم،
این تجمعات چه توجیهی دارد؟
آن هم مقابل بیمارستان!
🔹نه منطقی است نه عقلی و نه حتی انسانی!
🔸ما باید بایستیم و یک بام و چند هوای مسئولین را در محدودیت های کرونا تماشا کنیم؟
🔹 چطور عده ای محدود جان یک کشور را به خطر ...
sohrab
62
🔹جهان «بی #شجریان» شد و ای داد از این اندوه مدام...
خسرو آواز ایران پر کشید
استاد محمد رضا شجریان پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز (پنجشنبه) در بیمارستان جم تهران درگذشت.
به خواست خانواده استاد شجریان گفته میشود استاد در کنار مزار «اخوان ثالث» در #مشهد دفن خواهند کرد.
....
67
سلام
sohrab
55
🔻ظاهرا ابتلای نمایشی ترامپ، بهانهای بود تا او زودتر از همه واکسن احتمالی کرونا را بزند
🔹 ۱۷ مهر ۹۹ | ترامپ: ابتلای من به کرونا، کار خدا بود
👈 حالم فوقالعاده است؛ عالی هستم؛ فکر میکنم لطف خدا بود که این بیماری را گرفتم؛ یک لطف پنهان! گفتم بگذار این دارو را امتحانش کنم
👈 اگر من به این بیماری مبتلا نشده بودم، به این دارو مثل بقیه داروها نگاه میکردم، ولی واقعاً اثرش عالی بود؛ میخواهم چیزی ...
sohrab
56
#نقد_و_نظر
⭕️چند کلامی با رییس جمهور
✍️ مینو خالقی
🔻باور کنید نمی خواستم به داستان لغو جلسه سران قوا به خواست #رئیس_جمهور به جهت بازدید جناب #قالیباف از بخش بیماران کرونایی واکنش نشان دهم. اما این صحبت های امروز آقای #روحانی، مرا بر آن داشت چند نکته را خدمت جناب ایشان متذکر شوم:
جناب آقای رییس جمهور!
بله عقلانی نیست کسی در مسیر سیل بایستد و انتظار داشته باشد سیل او را با خود نبرد، اما اکنون ...
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
6490
قاری بیت رهبری امام سعید طوسی که کبوترانش را به اتومبیل سوار و بقیه ماجرا را فقط خدا می داند .
.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2212
حجت الاسلام موسی پور کلاتی : متاسفانه حکومت کاری کرده که امروز مردم به چشم امام زمان به ترامپ نگاه و برای سلامت و موفقیت او دعا می کنند .
.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
3177
رفتار جوانان بعداز چهل سال تعلیم و تربیت در نظام اسلام ناب محمدی .
.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2446
از اینگونه افراد در پیروزی انقلاب برای برقراری نظام آخوندی ، رای آری گرفتند وبه نسل های بعدی تحمیل کردند .
.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2117
مردم غرق در بدبختی و بیچارگی حاصل از نظام ولایت و شکم سیران به فکر سوریه و عراق .
.
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2084
ارنست همینگوی : دین بشر را به مقصدی رهنمون نبوده است ، جز ذلت و بدبختی .
.
Venus
2
گاهگاهی که دلم میگیرد
پیشِ خود میگویم
آن که جانم را سوخت
یاد میآرد از این بنده هنوز ؟
Homa
4278
کسب و کار اینترنتی 🤑 - درآمد دلاری در ایران بدون نیاز به فیلترشکن و حساب پی پال 🤗
لینک کامل ویدئو 👇
https://youtu.be/EqmB4a9arag
اگر با این لینک ثبت نام رو انجام بدین لیست کارهای ساده براتون ارسال خواهد شد. 👇
https://seosprint.net/?ref=14162885
،،،،،
120
از كسانيكه از من مـــــــــــتنفرند سپاس آنها مرا قویتر میکنند
از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم ؛
آنان قلب مرا بزرگتر میکنند
از كسانيكه مرا ترک میکنند متشـــــــكرم
آنان بمن می آموزند که
هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست
از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم،
آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند
#مـــهرتان_را_ســـپاس
مهدی ❤️
،،،،،
99
They say you only fall in love once,
bit that can't be true..
Every I look at you,
I fall in love all over again.
ميگن كه ادما فقط يه بار عاشق ميشن، ولي اين نميتونه درست باشه. من هر دفعه كه نگات ميكنم باز از اول عاشقت ميشم.
مهدی
،،،،،
93
🇬🇧If you aren't happy single
You won't be happy in a realationship true happiness comes from within, not from someone else🥂
اگه تنهایے خوشحال نيستے ڪنار يڪے ديگه هم خوشحال نخواهے بود خوشحالے از درونت بايد باشه نه وابسته به يڪے ديگه..
مهدی
،،،،،
100
There's 2 types of people:
The ones who have set back
And the ones who are trying to find a way of setting back
آدما دو دستهاند
اونایی که بیخیال شدن
اونایی که دنبال یه راهی میگردن تا بیخیال بشن
مهدی