📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩

1730
به پستخونه ی ما خوش آمدین🙏 🌟این گروه فقط برای پست میباشد🌟 🚫چـــــــــــــــــــــــت ممنوع🚫 🚫ڪلیپ+18🚫 🚫عڪس+18⛔ 🚫🚫🌟تبلیغ گپ ممنوع🌟🚫🚫 🚫لینک ممنوع🚫 ✅پست لینک دار آزاد✅ پیوی بدونه اجازه ممنوع🚫 گروهی فقط بـــراےڀـــــــست✍️ 🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃
،،،،،
65
❖ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ .. ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺪﯾﺪﻡ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﻨﺪ ... ﺯﯾﺮﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺶ ... ﻣﻦ ﺭﺍ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ .. ﺑﺮﺍﺩﺭﻡ ﺭﺍ ... ﭘﺪﺭﻡ ﺭﺍ ... ﻭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺭﺍ ... ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﻧﯿﻮتن..! ﺭﺍﺯ ﺟﺎﺫﺑﻪ، " ﻣﺎﺩﺭ " من است! ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﺩﯾﺴﻮﻥ ! ﭼﺮﺍ ﮐﻪ " ﻣﺎﺩﺭ " ﻣﻦ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﭼﺮﺍﻍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ! ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﻧﯿﺸﺘﯿﻦ ! ﻓﺮﻣﻮﻟﻬﺎﯼ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺗﻮﺿﯿﺢ "ﻣﺎﺩﺭ " ﻣﻦ ﻋﺎﺟﺰﻧﺪ ! ﺭﻭﻣﺌﻮ ! ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ "ﻣﺎﺩﺭ " ﻣﻦ ﺧﺘﻢ ﻣﯿﺸﻮﺩ ! ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ، ﻋﺸﻖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ... ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ...
،،،،،
68
صبر یعنی پذیرشی خونسردانه و رضایتمندانه‌ی اتفاقات که ممکن است با ترتیب و روالی متفاوت از آنچه که تو در ذهن داری، رخ بدهند. مهدی ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌
،،،،،
54
مهم است که حالت خوب باشد، مهم است که لبخند بزنی، مهم است که بلد باشی با کوچکترین اتفاقات مثبت حوالی‌ات، دلخوش باشی. برای خوب بودنِ حالت، به هر چیز نه! که به ساده‌ترین چیزها چنگ بزن. برای خوب بودن حالت، کینه و کدورت‌ها را نادیده بگیر و به حسادت‌ها و رقابت‌ها و شماتت‌ها اهمیت نده. اهمیت نده که آدم‌ها چه برداشتی از کارهای تو دارند و حرف‌های تو را به کدامین زبان عداوت، تفسیر می‌کنند. اهمیت نده که روز ...
،،،،،
66
ﺗﻌﻘﯿﺐ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ، ﻧﺼﻒ "ﺁﺭﺍﻣﺶ" ﺍﺳﺖ.... ﻣﺪﺍﺧﻠﻪ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺩﺭ 🍀 ﮐﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ، ﻧﺼﻒ "ﺍﺩﺏ" ﺍﺳﺖ...🌸 ﻣﻦ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻢ ﮐﻪ: ﮐﺴﯽ ﮐﻪ "ﻗﻮﯼ ﺗﺮ" ﺑﻮﺩ؛ "ﮐﻤﺘﺮ ﺯﻭﺭ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ"... ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ: "ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ"، "ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ" ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺩﺍﺷﺖ.... ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯾﺶ "ﺁﺭﺍﻡ ﺗﺮ" ﺑﻮﺩ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﺶ "ﻧﻔﻮﺫ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ" ﺩﺍﺷﺖ... و ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ "ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ"،🍀 ﺑﻘﯿﻪ ﺭﺍ "ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺗﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ"...🌸 ❖ مهدی ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌ ...
،،،،،
85
این فیلم را برای خود ذخیره تا هر وقت احساس ناراحتی و افسردگی و ناامیدی داشتی نگاهی به آن بیندازی و برای همه آنانکه دوستش داری ارسال کن 👇🏻👇🏻 مهدی
،،،،،
84
چهارشنبه مهر ماهتون🍁 سرشار از لبخند پروردگار🌼 الهی...!! زندگیمان را به دستان "پر قدرت" تو میسپاریم.... میدانیم که تو "بهترین را" برایم رقم میزنی... از "سختی های راهم" نمی ترسیم چون تا اینجا تو با ما بودی و عبور کردیم و از این به بعد هم "یاریمان کن"....🍂🌼 ♡آمین یا رب العالمین♡ ❖ مهدی ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
588
🍁سلام 🍂صبح چهارشنبه تون بخیر و شادی 🍁روزتون پر از خوبی 🍂لحظه هاتون پر از آرامش 🍁نگاهتون پر از مهربانی 🍂دوستی هاتون پر از صفا 🍁زندگیتون پراز محبت چهارشنبه تون پربرکت و زیبا 💫🍁 🌟
sohrab
4
📽 خاطره کفاشیان درباره دکتر احمدی‌نژاد
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
186
ما میرسیم بازهم به هم دنیا اگه وارونه شه پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه شبتون بدوراز دلتنگی 💔🌟
،،،،،
81
⁂  𝒄𝒍𝒊𝒑 𝒅𝒆𝒑 ⁂ پسَــرے کِہ دَرد داشتــْـْـْ خِیلے حَـرڣ داشتــ وَلے یہ صِـدا اَز دَرون می گُفټ هیس🤫 خَفِہ شُو 🤗 مَرد باشــ 🙂 فقط دلشکسته ها ╭☆•┅──────┅•☆╮ 🖤[(🖤😔 مهدی 😔
،،،،،
65
ویدئویی بسیار جالب از مقبره مولانا در قونیه ترکیه شعر "وا دل من" مولانا با صدای چاوشی و دکلمه سروش همراه با رقص زیبای سماع مهدی ❤️
،،،،،
46
🦋ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﺍﯾﺎ را براتون آرزو میکنم ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﭘﺪﺭ ﻋﺰﺕ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﻣﺎﺩﺭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﭘﺮسے ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻣﻬﺮﺑﺎنے ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #همسر ﻣﺤﺒﺖ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﻃﻔﻞ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﺩﻭﺳﺖ ﻭﻓﺎ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻫﻤﺪﺭﺩﯼ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﻣﺮﺩﻩ ﺩﻋﺎ ﺍﺳﺖ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﺮﺍﯼ #ﺁ ...
،،،،،
40
حماقت یعنی من هنوزم منتظرم برگردی😞💔 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی😔💔🖤)
،،،،،
70
کاش وقتی بهم گفتی دوسِت دارم،دنیا تموم میشد...💔 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی😔💔🖤)
،،،،،
47
خدا یا تو کمکم کن😭🥀 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی 😔💔🖤)
،،،،،
50
نرو....💔 تورو خدا بسه انقدر غرور منو نشکن 😔 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی 😔💔🖤)
،،،،،
57
مَــن کِـــ بــِدونِ تــُو از هـــمه خَستـــم....🥀💔 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی😔💔
،،،،،
49
یه قدم واسم برمیداشتی شاهرگم واست میزاشتم🖤🥀 ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی 😔
،،،،،
42
حال و احوال سه شنبه 8 مهر 1399 ♥️ فروردین 🌈 به زودی اتفاقات بد و ناگواری برای تان رخ خواهد داد که باعث عصبانیت و نگرانی در شما می شود شما را به نابودی و شکست در امورات زندگیتان خواهد رساند. 💙 ارديبهشت 🌈 اگر در حال تصمیم گیری های زندگیتان هستید بهتر است با بزرگان خود مشورت کنید تا با مشکلات بسیار زیادی مواجه نشوید و به هدف و خواسته های قلبی خیلی زود دست پیدا کنید. ♥️ خرداد 🌈 راهی سفر خوش ...
،،،،،
69
سلام سالروز پرواز ابدی کاپیتان محبوب وبا اخلاق تیم پرطرفدارپرسپولیس رو به همه پرسپولیسی های عزیزوفونبالدوستان تسلیت عرض میکنم هادی جان روحت شاد مهدی
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
😐😐😐😐 اینو بدون هیچ وقت احساستو خرج ی نامرد نکن... اینو بدون کسی ک رفت ب حرمت دلی ک شکست حق برگشتن نداره.. عشق این روزا کیلو چند؟؟؟؟؟ بهاش سنگینه اونم دل شکستنه اونم ی طرفه....
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
2
ی گپ سالم هیچکی سراغ ندارع😐
سلام.... بله هست.... ب یکی دوستام میگم ادتون بزنه
سها🌠
55
ی گپ سالم هیچکی سراغ ندارع😐
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
281
تـــــــــو.. تمـــنـای مـنو یار مـــنو و جان مـنی .. پس بمان..... تا کـــه نمــانم به تمـــنای کسـی .. 🌟😔💔
📩❣ پـــســتـــ ـخـــونــــــه❣📩
259
قســم بہ ظهر و بہ مشـق قلم ڪہ خواهـد ڪَفت... بہ نام عشـق ڪہ هـر چیـز خوب یعنـی در ڪنار تـو ظهرتون در کنار دلبر 🌟
،،،،،
13
اگه کلیپ هابدبودبه بزرگی خودتون منوببخشید🙏🙏🙏
،،،،،
62
فقط دلشکسته ها ╭☆•┅──────┅•☆╮ 🖤[(🖤😔 مهدی 😔🖤)
،،،،،
55
سیاه مثل شب تار....🥀🥀 ╭☆•┅──────┅•☆╮ 🖤[(🖤😔 مهدی 😔🖤)
،،،،،
56
عاشق که شدی😔🥀✌️ ╭☆•┅──────┅•☆╮ [(💔🖤😔 مهدی 😔💔🖤)