روايات العالم

18
Public channel
Open in app
Dzenir–masaa_ alkalp–
67
نظر أسد للسلم ونظر لها هذه القطه المشاكسه وهي تغني وهي تنزل زينه / شوفت الفار السندق اللي اكل البندق فوف سطح الفندق أسد بخوف في نفسه / تقريبا دي رساله ان الجريمه الجايه فوق سطح فندق زينه وهي تكمل غناء وتهبط بفستانها الجميل الطفولي الأبيض اللون والقصير وبه ورود حمراء جميله زينه / شوفت الواد اللوكلوك اللي شبه التوكتوك عمي فالنتينو أسد / دي الضحيه الجديده ولا أيه نظرت زينه أمامها وجدته يقف / ابو الأس ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
42
مالك وقد خرج الشيطان من داخله نظر نظره مرعبه وبسمه مختله / ناوي علي كل خير.............. ♥️🌍.... 🌍♥️................................♥️🌍 توقعاتكم للفصل الجاي وياتري ايه اللي هيحصل في حياه مالك 😈 نور 😇 سراج😎 سمر😏 مازن 😑 ساره 🙃 عمر 🙄 جنه 😥 عثمان 😬 فاطمه ☠️ دمتم سالمين رحمه نبيل❤️❤️
Dzenir–masaa_ alkalp–
42
ابتعد عنها ببطئ وهو ينظر لها بتخدر وهي فقط تغمض عينها نظر لشفاهها وجدها وارمه لم يستطع ان يتحكم في نفسه اكثر واقترب مننا مجددا ليقبلها وهو يضع يده حلف ظهرها ويجذبها اكثر استمر بتقبيلها ولكن شعر بملوحه دموعها وهي تأن وتهمس بهمس ضعيف ولكن وصل له نور بدموع والم / لا ياعثمان ابوس ايدك لا ياعثمان ابتعد عنها وكٱن افعي لدغته نظر لها وصدره يرتفع ويهبط بسبب سرعه تنفسه وبرزت عروقه بشكل مخيف وكانت عيناه حمرا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
42
نور بصراخ / لا مش جدك ده جدي انا لوحدي انت واحد حيوان ملكش علاقه بينا ياحيوان امسكها عثمان من شعرها / انا هوريكي مين الحيوان واخذ يصفعها بشده وهي تصرخ ركض له ابراهيم وحاول إيقافه ولكنه دفعه بقوه واخذ يضربها بينما نور تصرخ / ماااااااااااااااااااااااااالك نهض مالك بفزع ونظر حوله وهو ينظر للأمام بفزع فهي منذ فتره طويله تظهر له في الحلم وكانت تصرخ اخذ هاتفه واتصل بها ام يأتي اخذ يعيد الرنين في منزل سم ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
33
استيقظ عمر وذهب للمطبخ وأخرج الثلج وجاء لمكان نوم الجميع ووضع ثلج لنور وسمر واقترب من جنه وقبلها ومرر الثلج علي خدها بلطف بينما كانت سمر ونور يقمن بالرقصه الصباحيه المعروفه استيقظت جنه ونظرت وجدت عمر يغمز لها نظرت اكثر وجدت تنور تقفز هي وسمر ويحاولن الوصول لظهرهن نظرت لهم بتعجب ماذا حدث لهم ضحك عمر عليهم / ده التقليد الصباحي هتتعودي بعد مرور ساعه تقريبا كان عمر غادر المنزل لعمله الذي يحاول من خلال ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
36
جاء المأذون وبدأ بكتب الكتاب المإذون / من وكيل العروس نظر الجميع لجنه ونظرت هي بحزن مالك بتدخل / مازن هو وكيل العروس نظر مازن له مالك / انت الكبير هنا يامازن نظر مازن للعروس ولم يعرف لم هز رأسه بالموافقه علي كلام مالك ................ ♥️ ♥️ عثمان بغضب وقد اطاح بكل شئ أمامه وهو يصرخ / ماشي يانور انا هوريكي ازاي ترفضيني عشان تتسرمحي أكده وضع هاتفه علي اذنه ونظر امامه بغل / اجهز بكره هنفذ.......... ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
الرجل وهو ينظر لعينه المرعبه / هما هما رجاله تبع حميد بيه الشرقاوي الشيطان وهو ينظر له ببرود / امشي الرجل وهو لايصدق انه نجي من تحت يد الشيطان ركض كاامجنون خارج المخزن وهو لا يصدق نفسه انه حي بينما كان كل الحوار يدور أمام عيني هذه التي تختبأ خلف بعض السيارات القديمه في المخزن الشيطان بصوت بارد / عجبك العرض نظرت هي وبصدمه لوجهه وجدته ينظر تجاهها نظرت حولها لعله يكلم احد ولكن ليس هنا احد في هذا المخ ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
36
يامعلمه.............. 🌏♥️............................ ♥️ 🌏 خلص الفصل اتمني يكون عجبكم رأيكم الشيطان هيعمل ايه ميار هتعمل ايه لنور جنه هتنقذ نفسها ازاي ياتري جنه هتتجمع بعيلتها تاني. كل ده هنعرفه في الفصول الجايه من #بنت_الشيطان ..🌏♥️.......................... ♥️ 🌏 دمتم سالمين رحمه نبيل ❤️❤️
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
نور بشهقات شديده / اصل وانا صمتت نور وهي تسمع صوت الباب يفتح تعجب مالك من صمتها ولكن صمت هو أيضا اخفت نور الهاتف خلفها بسرعه وجدت ميار تدخل للمكتب وهي تبتسم بتشفي / تؤ تؤ تؤ ياحرام يانور شوفي وصلتي لفين بعد ما كنتي حديث الكل نظرت لها نور بغيظ / انتي جايه تشمتي فيا ولا ايه ميار بضحكه مختله / اشمت لا ياقلبي انا جايه اشوف نتيجه خطتي نظرت لها نور باعين مفتوحه تحدثت ميار بكل فخر عن خطتها ونست ان المكتب ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
وصلت ميار ووالدها لحاره قديمه جدا حيث ينتشر الجهل والتخلف والبلطجه دخلت مع والدها وهي تسحب حقيبتها وتضع منديل علي انفها وتسير بثيابها التي لاتتفق ابدا مع ما يحيط بها من عشوائيات كانت تسير وهي تنظر بقرف للناس فجأه شعرت بشئ لزج علي قدمها نظرت وجدته دم نظرت له برعب ثم نظرت وجدت امرأه تذبح دجاجه امام منزلها والدجاجه تتحرك بعشوائيه فاصابها الدماء في ثيابها وقدمها نظرت واصبحت تسب المرأه وتلعن وفجأه قامت ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
35
امسك يدها التي تمسك السلاح وقام بلف جسدها فأصبح ظهرها علي ضهره وهو يمسك يدها بالسلاح كان كمن يحتضن احد انخفض لمستواها واقترب من اذنها لفحت أنفاسه الدافئه اذنها مالك بنبره مخدره من رائحتها / دايما تركزي وتحطي عينك علي الهدف اوعي عينك تبعد عنه حتي لو في حرب حواليكي امسكي المسدس بكل ثقه اوعي تترعشي ابدا ولا تبيني لحد خوفك وفي اللحظه المناسبه تصوبي وصوب واصاب منتصف الهدف نظرت نور للرصاصه في المنتصف ثم ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
35
ركضت سمر لنور وهي تبكي / نور حبيبتي عملك ايه الحيوان ده ياقلبي نور / اششش خلاص ياقلبي انا كويسه وملحقش يعمل حاجه مالك بحده حاول اخفاءها / هي كويسه يا سمر بس هي تعبانه شويه ومجهده نور / لا انا كويسه مش مجهده ولا حاجه نظر لها مازن بغيظ اقترب عمر ليعانقها وقف مالك بينهما / معلش ياعمر أصلها تعبانه شويه عمر وهو حضني هو اللي هيتعبها اكتر مالك ببىرود / ممكن انطلقت جنه لنور وهي تعانقها بشده زفر مالك علي ه ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
سميره وهي تلمس وجه ابنتها / مالها بتي ياعثمان عملت ايه في بتي جولتلك جبل سابج متجربش منيها عشان هتلاجيني انا اللي واجفالك تجاهلها عثمان واخذ نور وصعد الأعلي توقف بسبب صرخه الجد التي رجت جدران المنزل / اوجف مكانك ياولد ابراهيم استدار عثمان وهو ينظر بخوف من رده فعل جده ولكنه اقنع نفسه انه فعل الشئ الصحيح / نعم ياجدي الجد بهدوء مرعب / تطلع بت عمك فوج وتدلي عشان اكلمك فهمت هز عثمان رأسه واخذ نور وصعد ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
32
في الغرفه بجانبه كان مالك شارد في نور وحديثها هل تظن انه فعل مافعله شفقه ام ماذا هو ليس نادم ابدا علي ماقاله واذا عاد به الزمن سيقول انها زوجته وليست خطيبته فقط هو لايعرف ما يحدث له بجانبها ولكنه شعور لذيذ يجعله يريده ان يستمر هي ستكون معه وبجانبه ولن يسمح لها أن تبتعد عنه فقط ينتهي من المهمه القادمه وبعدها يتفرغ لها اغمض عينه لينام بعمق ويفكر فيها فهي لم تعد تزوره في أحلامه كأنه اكتفت بالظهور في ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
29
سراج وهو يجلس بتعجب / ماله مازن مازن / هتجوز سراج / اه الف مبر...... ايه انت هتتجوز!!!! مازن بحاجب مرفوع /ليه يعني منفعش اتجوز ولا ايه سراج / لا بس غريبه اوي يعني مازن الشريف هيتجوز وهو اساسا مش بيطيق جنس الستات لا وهيتجوز اول واحد فينا كمان غلبت توقعاتي كلها مالك / شوفت مش ان الأوان انت كمان تحصله لايعرف لماذا اول شخص خطر في باله في تلك اللحظه هي سمر ابتسم سراج بشرود / ان شاء الله مازن وهو يضرب م ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
31
انهي مالك مكالمته ونظر وجد نور تنظر له بفضول كبير / مهمه جديده دي هز مالك رأسه / امممممم ن ور بحماس شديد / اجي معاك بالله عليك مالك بحاجب مرفوع / هو انا رايح اتفسح نور / بالله عليك اعتبره العملي مالك / لا ويلا عشان اروحك الوقت اتٱخر نور وهي تسير خلفه / بالله عليك يا مالك اجي معاك توقف فجأه / لا وبطلي تقولي مالك نور / طب ياشيطان عايزه اشوفك وانت بتضرب لو سمحت مالك ببرود و هو يركب السياره / لا ومش ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
وانا كنت ورا العربيه بترعش ببص لقيت واحد منهم طلع سكينه وضرب بيها بابا اكتر من مره وماما مسكت اخويا وزقيته بعيد وقتها اخويا وقع في جنينه جنب المطعم وشوفت ماما بتجري علي بابا لكن واحد منهم شافها ومسكها ضربها هي كمان وقتلها بعدين سمعت واحد منهم بيقول لبابا وهو بيطلع في الروح ده جزاء اللي يلعب مع حميد الشرقاوي نظر لها عمر بصدمه كبيره ماذا حميد الشرقاوي اكملت كلامها ولم تنتبه لملامحه التي تغيرت كليا / ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
31
............ ♥️🌍 في سوهاج كان عثمان يتحدث مع جده ووالده الذي مازال يعامله بفتور منذ زواجه عثمان / أكده ياجدي نحنا بنملك الأرض الغربيه كلياتها اخر شخص بيملك فيها باع لينا نصيبه حسين / تومام شوف انت اللي هتعمله فيها وهيئها للزراعه عايز بحلول الموسم الجديد تكون جاهزه للزراعه عثمان / تمام ياجدي صحيح ولاد الجبالي ما عيعدوهاش علي خير هما كانوا بيريدوها واحنا أخذنا منهم الأرض ابراهيم بحده / واحنا هنخاف ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
32
عمر وهو ينظر لها باعجاب واضح / انتي فعلا جنه قوليلي ياجنه تعرفي رقم حد من أهلك يجي ياخدك جنه وهي ترتعش / لا لا ابوس ايدك عمر بتعجب / لا ايه انا مقصدش حاجه انا بس عايز اساعدك جنه / لا كتر خيرك كده انا هرجع البيت عمر / مينفعش لازم نستني الظابط ياخد اقوالنا دي محاوله اغتصاب جنه برعب / ظباط لا انا معملتش حاجه عمر وهو متعجب من تصرفها / اهدي يابنتي ده بس هياخد أقوالك جنه وهي تنهض بسرعه / مش عايزه اقول ح ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
36
عمر وهو ينظرلها بشرود / ولا حاجه ياجنه المهم انتي اكلتي هزت جنه رأسها بخجل / الحمدلله وانت أكلت ولا لا عمر وهو ينظر لها ببسمه عاشقه / لسه ما اكلتش لحد دلوقتي نهضت جنة بسرعه ظ هروح احضر الاكل بسرعه عمر وهو ينهض ويمسك يدها مما جعلها ترتجف بين يده / يلا وانا هساعدك اخذ عمر يدها وانطلق للمطبخ جنة تجهز الطعام وهو يساعدها بالتأكيد لا يخلو للأمر من تغزله بها استيقظت سمر وتوجهت للمطبخ لتشىرب ولكنها توقفت ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
29
هكذا كان يحدث مالك نفسه وهو ينظر لها نظرت هي بخجل له بسبب نظراته التي يوجهها لها حقا تكاد تذيب عظامها قام مازن وعانق مالك بشده / شوفت انت اللي اتجوزت الأول عشان نقك والحسد ده ضحك مالك علي رفيقه / ما انت اللي كل شويه تأجل مازن/ هو انا عارف اخد نفسي كل ما نخلص من موضوع ندخل في موضوع تاني نظر له مالك ببسمه سرعان ما تحولت لنظره مرعبه / خدتوه مازن وقد فهمه / سراج أخذه بنفسه هناك نظر له مالك مجددا / وال ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
30
كان عمر يحاول بكل جهده الحصول علي اي دليل يدين به حميد الشرقاوي فذهب لمخزن الأوراق وحاول إيجاد اي شئ اي صغره يدخل بها الي عالمه القذر يأس من ان يجد شئ ذهب تجاه مكتبه وهو يعلم انه في سفريه مهمه عمر للسكرتيره / في ورق مهم كنت عطيته لحميد باشا عشان يمضيه ولازم اخده لان لازم يتسلم للحسابات نظرت له الموظفه بعشق فمن هنا لايعجب بوسامه عمر السكرتيرة / تمام اتفضل بس ياريت بسرعه عشان مش مسموح لحد يدخل عمر ب ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
33
نظرت له سلمي وكانت ستتحدث ولكن ارتعبت من نظرته المميته ووقع قلبها فنظرته مرعبه حد الموت شعرت انه يقتلها بنظرته نظر مالك لنور وجدها تنظر لسلمي بقوه تخفي تحتها ضعفها / انتى باي حق تتهميها كده كنتي مين سلمي وهي ترتعش من نظرته / اصل يابيه مالك بفحيح مخيف / اششش ماقلتش تتكلمي ثم نظر لعاطف بسخريه / مش عارف تسكت مراتك ولا ايه عاطف / يابيه هي البت نور دي اللي لم يكمل كلامه بسبب صفعه مالك التي أسقطته أرضا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
29
سمر / مافيش يا نور يلا ادخلي اقلي بطاطس يلا وشيطلنا شويه بيض عشان ناكل قبل أي حاجه قبل اللخمه نور / لخمه ايه سمر وهي تنهض بحماس / انهارده كتب كتاب عمر وجنه نور بصراخ / بجد والله سمر وهي اهز رأسها بايجاب / اها انهارده هيتجوزوا نور وهي تقفز بمرح / ايوه بقي يبشه هو ده الكلام ثم وقفت وصرخت مما افزع جنه وسمر / اللبس مجهزناش اللبس ولا اي حاجه لازم اجهز فستان حلو واشوف جذمه تليق عليه سمر / اهدي ياختي هو ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
30
جنه وهي تهز رأسها بالرفض / لا بس هو نزف كتير عمر / بصي احتمال انه انصاب بس مش مات وكمان لو كان مات كان زمان الدنيا مقلوبه عليكي وهو اتفضح بسبب عمايله دي حجات مش بتستخبي جنه ببراءه وغباء / يعني مش مات سمر وهي تصفق / الله اكبر نور تانيه بنفس الغباء سبحان الله ضحك عمر علي كلمتها فهي محقه جنه ببرائتها وسذاجتها تذكره بنور كثيرا عمر لسمر / معلش ياسمر خوديها خليها ترتاح اماءت له سمر بتفهم وذهبت لجنه وابت ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
28
هرج ومرج عم ارجاء المدرسه بسبب نقل الكراسي فمنهم لا يستطيع حملها فيكتفون بجرها وأصوات ضحكاتهم تعم الارجاء خرج المدير بفزع بسبب الأصوات وجد سمر تضع سامر (طفل مقعد عنده اعاقه منذ الولاده) علي كرسها ذو العجلات وتدفعه بسرعه كبيره وهي تصرخ بمرح والصبي ضحكته ولأول مره تصدح في المدرسه سمر بصراخ / وسعوا الطريق صرخ المدير وركض من أمامها وهي تركض وراءه بالكرسي والطفل يضحك بشده والمدير يصرخ / انا كان قلبي حا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
28
نظرت ميار برضي لما حدث هذا بالتحديد ماتريده الا تستطيع نور رفع وجهها في احد ذهبت نور مع أدهم بحزن كبير هي لم تفعل شئ لاحد مريم بدموع / متخافيش ياقلبي كلنا عارفين انك متعمليش كده سماح ببكاء لادهم / والله نور عمرها ماتعمل كده ابدا أدهم / اسف مش في ايدى حاجه اعملها ذهبت نور معه وهي تشعر انها في كابوس وستستيقظ الان ..............،♥️🌍 في شركه حميد الشرقاوي حميد / ازاي ده حصل يا اغبيه ........... ازا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
29
سمر بحماس طفله / دريم بارك عايزه اروح دريم بارك نظر هو لملامحها الطفوليه وحماسها سراج / تمام كده سامحتيني سمر وهي تدعي التفكير / اممممم تمام عفونا عنك ضحك سراج علي شكلها /ده كرم منك والله يا أستاذة سمر سمر / ميس سمر لو سمحت سراج وهو ينظر في ساعته ويضحك / تمام ياميس سمر استأذن انا بقي عشان مينفعش وقفتنا دي والان فقط انتبهت لوقفتهم على السلم سمر باحراج / اسفه بس انا لوحدي مينفعش ا... سراج مقاطعا / ا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
30
ولنا معكم لقاء اخر هههههه بهزر غدا باقى الفصول
Dzenir–masaa_ alkalp–
28
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل السابع عشر* *-------------------* نظر لها مالك بغضب جحيمي ودماءه تغلي في عروقه رأت هي نظرته لها وقع قلبها رجعت للخلف بخوف ورعب شديد منه اقدم هو لها بخطوات تشبه الأسد الذي ينقض علي فريسته ومسك زراعها وغرز اصابعه بشده فيه قال بجنون وصراخ / عملك ايه ها الكلب ده عملك ايه نور وهي تهز رأسها ببكاء شديد / لا مش عمل حاجه مالك بجنون / كدابه انطقي عمل ايه يانور بدل ما اتجن اكت ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
30
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل السادس عشر* *-------------------* كانت نور تجلس في غرفتها تبكي علي جدها وسندها الوحيد بعد وفاه والدها لقد كسرها عثمان وللمره الثانيه في الأسفل كان يجلس ابراهيم يأخذ عزاء والده وبجانبه عثمان الذي يحمل نفسه سبب موته بعد انقضاء العزاء كان عثمان يجلس بجانب والده بكل هدوء نظر له والده وقال بهدوء وقلب مجروح / من انهارده ماعيزش اشوفك في خلجتي عايزك تختفي من البلد فهمت عثما ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
28
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الخامس عشر* *-------------------* كان مالك يجلس في مكتبه وهو ينظر للملف أمامه عن حميد الشرقاوي / بينا تار قديم ياحميد زمان دمرتني ودمرت عيلتي كلها بس وربي لخيلك تبكي عشان اموتك وارحمك رن هاتف مالك / الو ......... مالك ببسمه حنونه / لا قريب انا اللي هاجي ......... هههههههههه ياعم خده ده قارفني هنا ........... هي عامله ايه ............ خلي باللك منها يا أسد .......... ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
32
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الرابع عشر* *-------------------* ذهب مازن وجلس بجانب المأذون وأخرج بطاقته ووضع يده في يد عمر الذي نظر له ببسمه نقل مازن انظاره لجنه التي تنظر لعمر بسعاده وخجل لما يشعر بهذا الشعور تجاهها لما لم يرفض قول مالك اغمض عينه بألم وتمني لو كانت صغيرته مكانها وهو يزوجها بنفسه ويسلمها لزوجها بيده نظر مالك لمازن وجده يغمض عينه بألم علم ان الماضي يعاد أمام عينه ذهب اليه مالك و ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
31
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الثالث عشر* *-------------------* في حاره نور هبطت سمر وجنه لشراء، بعض الأشياء بعد أن انتهوا كانوا علي وشك الصعود ولكن وجدوا زوجه عاطف أمامهم سلمي بسخريه / مين دي ياسمر سمر بتأفف / ياصباح ياعليم يارزاق ياكريم عايزه اي ياسلمى من امى علي الصبح سلمى / فيه ايه ياختي بتتكلمى كده ليه والعنطزه وخداكي اوي ده انتم سيرتكم علي كل لسان في الحاره وسمعتكم بقت في الأرض لا ومش مكفي ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
32
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الثانى عشر* *-------------------* سمعت جنه هذا الكلام وشعرت ان قلبها سيتوقف لم تشعر بنفسها سوي وهي تركض لمكتبه بسرعه كبيره وأخذت تفتح كل ادراجه بهمجيه وهي لاتعرف ماذا تفعل كانت لاتري أمامها سوي صوره نفسها وهي فتاه ليل كانت دموعها تسقط بشده لم تجد شئ في المكتب استدارت لتخرج وجدته يقف أمامها بنظره خبيثه وقع قلبها من هذا المنظر ماذا سيفعل بها اكيد سيقتلها نظر شوقي بقذا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
31
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الحادى عشر* *-------------------* في الصباح دخل أدهم علي نور وجدها نائمه في الأرض في وضع الجنين أشفق عليها كثيرا فهي بريئه بدرجه كبيره ولكن هنا فقط نأخذ بالدلائل لا بالمظهر اقترب منها وهزها بلطف أدهم / نور نور فوقي نور فتحت نور عينيها بصعوبه والم كانت حمراء بشده بسبب البكاء. نظرت نور الي أدهم وقامت سريعا / ايه هخرج دلوقتي أدهم بحزن / قومي يانور فوقي عشان تتعرضي علي ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
28
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل العاشر* *-------------------* في المدرسه كان إيهاب يقف ويشرح التلاميذ بدل من سمر إيهاب بصراخ / يابني ركز معايا انت وهو بقالى ساعه بتكلم وانتم قافلين مخكم ايه بهايم نظر له عطوه بشر / انت بتشتمنا ليه كده احنا مش بنشتغل عندك اقترب إيهاب منه وصرخ بوجه / انت بتعلي صوتك عليا يا حيوان ثم صفعه بشده مما جعله يسقط أرضا سقط عطوه علي الارض بسبب شده الصفعه وجد قدم أمامه رفع عينه ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
34
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل التاسع* *-------------------* مالك ببرود / لو خلصتي تصنت ممكن نبدأ نور بتوتر / اسفه مكنتش قاصده اسمع والله مالك هز رأسه وأشار لحائط عليه خشب معلق ( العقله) نور وهي تنظر بغباء/ ايوه اعمل ايه مالك / امسكي في الخشبه دي وارفعي نفسك نور وهي تفتح فمها / ها مالك / يلا اطلعي نور / ايوه بس مالك أشار بعينه دون حتي ان يسمع حديثها ذهبت نور هناك ومسكت في الخشبه حتي وصلت لمستوي م ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
69
رايكم بقا ياحبايبى
Dzenir–masaa_ alkalp–
70
ولهنا خلصنا فصول اليوم وكل يوم ثمن فصول
Dzenir–masaa_ alkalp–
67
عطوه / استهدي بالله وهفهمك بس سمر / تفهمني ايه يا اخ عطوه عامر / ياميس كنا بنلعب سمر / الأخ سومه العاشق متستعجلش هخلص واجيلك ثم نظرت لعطوه / ها كنا بنقول ايه فجأه سمعت صوت حاد يصرخ / ايه اللي بيحصل هنا ده نظرت سمر له وهي تحمل عطوه المدير / جرا ايه يا استاذه سمر ايه اللي بتعمليه ده سمر بتوتر / ده ده هما اصل سراج بصراخ / ده استهتار ده تعامل تعامليه لطفل ثم نظر للمدير / هو ده اللي بتعاملوه بيه الأطفا ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
51
عثمان / هتجوزها يامرت عمي سميره / تتجوزها كيف ياولدي وانت متجوز عثمان / وايه يعني الشرع محلل اربعه غير انك عارفه كويس اني بحب نور ومش هسيبها لغيري وهخليها ست البيت كله وفاطمه معتتكلمش ابدا ولا ايه يافاطمه فاطمه يغيظ منه ومن اهانته لها / طبعا يا سيد الناس موافقه سميره وهي تنهض منهيه الحوار / بس انا مش موافقه ياعثمان بنتي مش هتتحوز علي ضره ابدا عثمان بسرعه / اطلجها واتجوز نور نظرت سميره له بيٱس من ت ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
50
سمر / سبحان الله كل ده ومش بتعرفي تهشي دبانه امال لو بتضربي وبتطلعي مهمات وكده كنت عملتي فينا ايه نور / انتي بتسخري مني ياسمر طب هارو فكره بقي اللواء بيقولي انت رهيبه يانور انتي عبقريه يابنتي امال انا اترقيت ازاي سمر / بدعي الوالدين نور / طب ياسمر افضلي اتريقي كده كتير لحد ماكون قويه واهزم الكل ها عمر / انا جعان سمر وهي تنظر لنور / يلا ياحلوه بقي روحي اعملي اي حاجه نور / علي فكره المفروض تعملوا لي ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
43
*رواية "بنت الشيطان"♥️✨* *الفصل الثامن* *-------------------* نور وهي تفتح فمها ببلاهه ماذا هل وافق هكذا بسهوله سيدربها نظرت له بحماس شديد وقالت / وحياه امك ضحك سراج عليها نظر لها الشيطان ببرود نور / احم اسفه اتحمست اوي بس بجد والله هتدربني الشيطان ببرود / بكره الساعه 6 تكوني هنا نور / ليه هبيع لبن ولا ايه الشيطان / لو اتأخرتي ثانيه هعاقبك نور فتحت فمها عليه ماذا يقول هذا هل هناك عقاب. كانت ستتحدث ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
40
عمر بتذمر / انا سمعت منك شتايم كتير وقليل بس ماوصلتش انك تشتميني بحيوانه سمر /معلش كنت فاكراك الحيوانه التانيه عمر بهدوء / خرجت هزت سمر رأها عمر / يعني كمان ربع ساعه كده يكلمونا نروح نجيبها من اي بلوه سمر / بالضبط عمر / طب جهزي اتغدي قبل ما... قاطعه رنين هاتفه باسم نور عمر / الغي الغدي ياسمر خلاص الو ....... ايوه مين حضرتك وفين نور ...... يعني هي كويسه ....... تمام ابعتلي العنوان وانا هاجي اخدها ن ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
46
نظرت له بشرار سوف تجعله يتوسل رضاها .......♥ 🌍 خرج سراج من الشركه وركب سيارته وفي الطريق وقف في الاشاره ونظر بجانبه وتجمدت عينه عليها انها هي القطه الشرسه كما اطلق عليها تنام كالاطفال في السياره يالله انها حقا تبدو لطيفه جدا بهذا المنظر فجٱه فتحت الاشاره وانطلق السياره وذهب هو أيضا ومازالت صورتها محفوره في رأسه ........ ♥ 🌍 دخل محمد للمكتب وهو سعيد جدا. نظر له عمر بتعجب / خلصت الشغل في الموق ...
Dzenir–masaa_ alkalp–
43
وضعت نور يدها علي عينها ودارت بسرعه / البس حاجه عيب كده نظر هو لها بحاجب مرفوع وتنهد بملل لايعلم مالذي يجعله لا يحملها ويرميها خارج منزله اخذ التيشيرت الخاص به من علي الاريكه وارتداه الشيطان ببروده المعروف / لبست فتحي وتعالي قولي عايزه ايه عشان انا مش فاضي للعب العيال ده. جلست نور وقالت في سرها / وقح اوي يعني حتي مسألنيش اشرب ايه نظر لها بسخريه فهو استطاع قراءه حركه شفاهها الشيطان ببرود / انتي مش ...